Analýza marketingové komunikace e-shopu Okoštuj.to
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Starynský, Matěj
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:43Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:43Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38861
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci e-shopu Okoštuj.to a na základě zjištěných nedostatků navrhnout doporučení ke zlepšení. V teoretické části jsou popsány poznatky týkající se hlavně marketingového a komunikačního mixu. Praktická část se věnuje představení Okoštuj.to a následné analýze jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, které e-shop využívá. Dalším krokem je SWOT analýza následovaná analýzou konkurenčního prostředí a PEST analýzou. Výsledkem jsou doporučení, která povedou k efektivnějšímu využívání marketingové komunikace. |
|
dc.format |
82 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace e-shopu Okoštuj.to |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Analysis of the E-shop Okoštuj.to |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing communications of the e-shop Okoštuj.to and based on identified deficiencies propose recommendations for improvement. In the theoretical part are described the basics relating mainly to the marketing and communication mix. The practical part focuses on the introduction of Okoštuj.to and subsequent analysis of the various tools of marketing communication, that e-shop uses. The next step is SWOT analysis followed by analysis of the competitive environment and PEST analysis. The results are recommendations that will lead to more efficient use of the marketing communications. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39921
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account