dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Dubová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T08:31:37Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T08:31:37Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3898
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé diplomové práce je propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ, ve které se zabývám pojmem tvorby, plánování, realizace a měření propagační kampaně z teoreticého hlediska. Teoretická část obsahuje popis marketingových koncepcí, marketingového mixu a především jsou popsány jednotlivé části tvorby propagační kampaně, její hlavní pro-středky, nástroje a postup realizace zakázky agenturou. V praktické části se zabývám popi-sem firmy a produktu a rozborem propagační kampaně, která proběhla na konci roku 2006, analyzuji prostředky, které k tomu firma Fujifilm CZ zvolila a především jsem se snažila změřit účinnost této komunikace. V projektové části potom navrhuji kampaň, která vychází z poznatku výzkumu a navrhuji, dle mého názoru, efektivnější prostředky komunikace. |
cs |
dc.format |
93 s., 23 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
3344391 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Propagace
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
Fujifilm CZ
|
cs |
dc.subject |
promoakce
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
firma
|
cs |
dc.subject |
pro-dukt
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
rozpočet
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
digitální fotoaparát
|
cs |
dc.subject |
realizace
|
cs |
dc.subject |
měření
|
cs |
dc.subject |
plánování
|
cs |
dc.subject |
cílo-vá skupina
|
cs |
dc.subject |
kreativní
|
cs |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.subject |
Fujifilm CZ
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
budget
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
digital camera
|
en |
dc.subject |
realization
|
en |
dc.subject |
measurement
|
en |
dc.subject |
planning
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
creative
|
en |
dc.title |
Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ |
cs |
dc.title.alternative |
Advertising campaign for Fujifilm company CZ |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2007-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main subjest of my thesis is advertising campaign for Fujifilm CZ. I deal with con-ception of creativity, planning, realization and advertising campaigm measurement in theo-retical point of view. Theoretical part contains definition of marketing concepts, marketing mix and especially describes component parts of advertising campaign formation in de-tails, its main resoursces, tools and all parts of contract by means of agency. Practical part of my thesis deals with definition of company and its product, and contains even advertising compaign analysis that took place in 2006. There are described resources choosen from Fujifilm CZ and mainly I have tried to measure effectivity of this communi-cation. I set concept of advertising campaign in the project part that is based on research work and I make a suggestion for the most effective instrument of communication. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4896
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|