Potenciál vstupu značky Urban Outfitters na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 
Potenciál vstupu značky Urban Outfitters na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Potenciál vstupu značky Urban Outfitters na český trh
Author: Jandová, Martina
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá vstupem firmy Urban Outfitters na český trh. V teoretické části práce autorka definuje základní pojmy k dané problematice jako je značka a marketingová stra-tegie s užším zaměřením na omnichannel strategii. Také zde formuluje pojmy z oblasti marke-tingové komunikace, nákupní zkušenost a typy analýz, které je nezbytné provést před vstupem značky na trh. Cílem práce je zjistit, jak by český spotřebitel vnímal produkty Urban Outfitters. V praktické části autorka teoretický základ aplikuje do praxe v popisu fungování a strategií firmy Urban Out-fitters. Dále analyzuje makro a mikro prostředí, do kterého by měla firma vstoupit a provádí prů-zkum, kterým zjišťuje, zda český spotřebitel zná značku a jak hodnotí její produkty a vizuální komunikaci. Zjištěná data autorka podporuje sekundárně získanými informacemi, které se týkají českého zákazníka, českého prostředí a českého trhu s módou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39062
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44326


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jandová_2016_dp.pdf 14.74Mb PDF View/Open None
jandová_2016_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
jandová_2016_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account