dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Podsedníková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:06Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:06Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39082
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce "Efektivita nastavení organizace festivalu Jeden svět a jeho vnímání v Ústí nad Orlicí" má za cíl vyzkoumat, zda je organizace festivalu v Ústí nad Orlicí úspěšná, případně, kde jsou její nedostatky. Také jak je festival jeho návštěvníky vnímán a zdali je možné jej již považovat za neoddělitelnou součást kulturního života města. Práce má dvě části. První se zaměřuje na obecné a teoretické vysvětlení pojmů a informací, které jsou pak již konkrétně popisovány v druhé praktické části. Primárně jsou z teoretického hlediska rozebírány pojmy z oblasti marketingu, a to i z neziskové oblasti. Dále práce pojednává o využitých výzkumných metodách pro dosa-žení stanoveného cíle. Z praktického hlediska je již sledován samotný festival a jeho prvky od historie, zakladatelů až po organizaci v Ústí nad Orlicí. V závěru druhé části dochází k porovnávání výsledků z uspořádaných výzkumů a jeho vyhodnocování. |
|
dc.format |
70 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
filmový festival
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
Jeden svět
|
cs |
dc.subject |
hloubkový rozhovor
|
cs |
dc.subject |
film festival
|
en |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
One World
|
en |
dc.subject |
in-depth interview
|
en |
dc.title |
Efektivita nastavení organizace festivalu Jeden svět a jeho vnímání v Ústí nad Orlicí |
|
dc.title.alternative |
The Effectiveness of the Organisation of the One World Festival and its Perceived Impact on the People of Usti nad Orlici |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of the bachelor thesis "The Effectiveness of the Organisation of the One World Festival and its Perceived Impact of the People of Usti nad Orlici" is to research whether the organisation of the festival in Usti nad Orlici is successful. One of the aims is to analyse any shortcomings it may have, how visitors of the festival perceive it, and if is possible to consider it as an integral component of the cultural life of Usti. The thesis has two parts. The first one is focused on general and theoretical explanations of the concepts and imparting additional information, which is then consolidated in the sec-ond practical part. Primarily, there are concepts from a marketing aspect and also from marketing for non-profit organisations. The next part is about the methodology which is used to achieve the objectives of this thesis. From a practical viewpoint, there is a decsription of the festival and its elements from history, from the original founder, up until its organisation in Usti nad Orlici. At the end of the second part, the results are compared with both types of re-search concluding with an evaluation and summary. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44352
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-28 |
|