Chování uživatelů na webových stránkách firmy TOP SELENIT, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Chování uživatelů na webových stránkách firmy TOP SELENIT, s.r.o. |
Author: |
Héžová, Leona
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou webových stránek nově vzniklé společnosti TOP SELENIT, s. r. o., která se zabývá pořádáním prodejních výstav minerálů a šperků. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů marketingové komunikace, digitální ko-munikace, jejich nástrojů a členění, zásady tvorby webových stránek a prezentací a metody jejich testování. V praktické části jsou uvedeny výsledky uživatelského testování formou screecastingu, komparativní analýzy konkurence, sekundárních dat z Google Analytics a heatmapy kliků. Cílem práce je vyhodnotit uživatelskou podobu webových stránek www.mineral-expo.cz a na základě těchto výsledků a zásad tvorby webových stránek navrhnout doporučení na jejich úpravu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39101
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
44371
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account