Marketingové nástroje sociálního podniku Bajkazyl Brno

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové nástroje sociálního podniku Bajkazyl Brno

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Lazárková, Petra
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:10Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:10Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39113
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o využívání marketingových nástrojů k propagaci konkrétního sociálního podniku. Cílem práce je zjistit, zda li a jak využívá sociální podnik marketingové nástroje ke své propagaci a k získání zákazníků. První část se zabývá vymezením teoretických východisek pro druhou, praktickou část práce. Postupně objasňuje pojmy neziskový sektor, sociální služby, sociální podnikání a problematiku marketingu v neziskovém sektoru. Praktická část pomocí kvalitativního výzkumu metodou polostrukturovaných rozhovorů a analýzou dokumentů zjišťuje odpovědi na výzkumné otázky. Závěr práce na základě výsledných hodnot z empirického výzkumu předkládá odpověď na základní výzkumnou otázku, čímž naplňuje cíl bakalářské práce.
dc.format 71 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject sociální podnikání cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové nástroje cs
dc.subject nonprofit sector en
dc.subject social business en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing tools en
dc.title Marketingové nástroje sociálního podniku Bajkazyl Brno
dc.title.alternative The Marketing Tools of social Business Bajkazyl Brno
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the employment of marketing tools for the promotion of particular social company. The aim of the thesis is to find out whether and how social company use marketing tools for its advertising and for obtaining the clients. The first part of the paper is concerned with the theoretical resource definitions necessary for the second, practical part. Subsequently, it elucidates terms such as nonprofit sector, social services, social business, and marketing in social sector. The practical part of the thesis determines answers for the research questions using qualitative research; semistructured interviews and analysis of documents were utilized. Finally, the conclusion introduces (upon the results of empiric research) the answer to fundamental research question, hence it fulfils the bachelor thesis objective.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44384
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
lazárková_2016_dp.pdf 23.37Mb PDF View/Open None
lazárková_2016_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
lazárková_2016_vp.doc 200Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account