Event marketing v e-shopu SportObchod.cz
Show full item record
No preview available
Title:
|
Event marketing v e-shopu SportObchod.cz |
Author: |
Libenská, Šárka
|
Advisor: |
Weberová, Dagmar
|
Abstract:
|
Záměrem této bakalářské práce je přispět k porozumění problematiky event marketingu a jeho možného využití v souvislosti s e-commerce. Hlavním cílem práce je na základě analýzy posledního In-line MegaTestu 2015 navrhnout vylepšení pro další ročníky. Teoretická část práce se zaměřuje na elektronické obchodování v ČR, jeho atributy a využití marketingových nástrojů v tomto obchodním sektoru, a na využití emocí v marketingové komunikaci. Praktická část se zabývá analýzou využití konkrétních marketingových nástrojů ve společnosti SportObchod.cz, porovnání dat z takové analýzy s teoretickými poznatky, vytvoření SWOT analýzy a návrh vylepšení pro další akce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39114
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
44385
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account