Značka v online prostředí
Show full item record
No preview available
Title:
|
Značka v online prostředí |
Author: |
Musil, Jiří
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku značky v online prostředí. Cílem první části je vymezit teoretický rámec problematiky značky, internetu a jeho využití pro prezentaci, propagaci a komunikaci včetně stručných zásad pro tvorbu stránek a předpokladů, které musí stránky splňovat, aby v prostředí internetu uspěly. Dále se teoretická část zabývá nákupním chováním a marketingovým výzkumem. V praktické části jsou analyzovány vlivy, které ovlivňují nákupní chování v online prostředí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39115
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
44387
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account