Marketing a propagace festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Novotná Kollerová, Sandra
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:10Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:10Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39117
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci mezinárodního hudebního festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech. V teoretické části se práce zabývá definicí kultury a marketingu, vytyčením marketingového a komunikačního mixu hudebních festivalů obecně. V praktické části jsou tyto teoretické možnosti aplikovány na uvedený hudební festival probíhající ve Valašských Kloboukách. Je popsána a zhodnocena jeho propagace.
dc.format 60
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kultura cs
dc.subject hudba cs
dc.subject hudební festival cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Culture en
dc.subject musical festival en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.title Marketing a propagace festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech
dc.title.alternative The Marketing and the Promotion of the Festival Setkání muzikantů v Bílých Karpatech
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated This bachelor work is direct at the marketing communication of the international musical festival "Setkání muzikantů v Bílých Karpatech". The main topic of the theoretical part of this bachelor work is definition of culture and marketing and marketing and communication mix of musical festivals generally. The theoretical occasions are applied in the practical part of the bachelor work for the musical festival in Valašské Klobouky. There are described and evaluated its promotion.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44389
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
novotná kollerová_2016_dp.pdf 2.420Mb PDF View/Open None
novotná kollerová_2016_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
novotná kollerová_2016_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account