Marketing a propagace festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Novotná Kollerová, Sandra
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:10Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:10Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39117
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci mezinárodního hudebního festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech. V teoretické části se práce zabývá definicí kultury a marketingu, vytyčením marketingového a komunikačního mixu hudebních festivalů obecně. V praktické části jsou tyto teoretické možnosti aplikovány na uvedený hudební festival probíhající ve Valašských Kloboukách. Je popsána a zhodnocena jeho propagace. |
|
dc.format |
60 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Kultura
|
cs |
dc.subject |
hudba
|
cs |
dc.subject |
hudební festival
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Culture
|
en |
dc.subject |
musical festival
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Marketing a propagace festivalu Setkání muzikantů v Bílých Karpatech |
|
dc.title.alternative |
The Marketing and the Promotion of the Festival Setkání muzikantů v Bílých Karpatech |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is direct at the marketing communication of the international musical festival "Setkání muzikantů v Bílých Karpatech". The main topic of the theoretical part of this bachelor work is definition of culture and marketing and marketing and communication mix of musical festivals generally. The theoretical occasions are applied in the practical part of the bachelor work for the musical festival in Valašské Klobouky. There are described and evaluated its promotion. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44389
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account