Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky |
Author: |
Schneider, Alan
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním značky sportovním fanouškem, jak dalece rozlišuje loga sponzorů na dresech soupeře svého oblíbeného týmu a zda to může ovlivnit jeho nákupní chování. Teoretická část vysvětluje funkce sponzoringu, definuje pojmy značka či logo, popisuje marketing ve sportu, sportovní diváctví, sponzoring v hokeji. V praktické části je analyzován vývoj návštěvnosti extraligy ledního hokeje a popsán postup marketingového výzkumu, zaměřeného na logo firmy Ravak, umístěné na dresu hokejistů hokejového týmu HC Sparta Praha, jak jej vnímají fanoušci plzeňského týmu. Závěr práce pak získaná data vyhodnocuje pro výsledná doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39123
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
44397
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account