Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky

Show full item record

No preview available
Title: Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky
Author: Schneider, Alan
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním značky sportovním fanouškem, jak dalece rozlišuje loga sponzorů na dresech soupeře svého oblíbeného týmu a zda to může ovlivnit jeho nákupní chování. Teoretická část vysvětluje funkce sponzoringu, definuje pojmy značka či logo, popisuje marketing ve sportu, sportovní diváctví, sponzoring v hokeji. V praktické části je analyzován vývoj návštěvnosti extraligy ledního hokeje a popsán postup marketingového výzkumu, zaměřeného na logo firmy Ravak, umístěné na dresu hokejistů hokejového týmu HC Sparta Praha, jak jej vnímají fanoušci plzeňského týmu. Závěr práce pak získaná data vyhodnocuje pro výsledná doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39123
Date: 2016-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 44397


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
schneider_2016_dp.pdf 2.176Mb PDF View/Open None
schneider_2016_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
schneider_2016_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account