Mobilní aplikace jako nástroj prodeje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mobilní aplikace jako nástroj prodeje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Svoboda, David
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:11Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:11Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39129
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá využitím mobilních aplikací mobilních operátorů jako nástroje prodeje. Jak využívají zákazníci mobilních operátorů jejich mobilní aplikace. Teoretická část objasňuje význam online marketingu, odhaluje proces tvorby mobilní aplikace a možnosti využití a představuje potenciál mobilních aplikací a jejich předpoklady pro úspěšné začlenění do online marketingové strategie. Porovnání jednotlivých mobilních aplikací mobilních operátorů je zkoumán v praktické části pomocí kvalitativního šetření. Zatímco za pomocí kvantitativního šetření je zjišťováno, zda respondenti využívají mobilní aplikaci svého operátora a jaké aspekty brání v používání aplikace. Výsledkem práce by mělo být zodpovězení výzkumných otázek a zhodnocení potenciálu mobilních aplikací pro potřeby mobilních operátorů a zásady při jeho využití u marketingových aktivit, a doporučení vyplývající z výzkumu.
dc.format 64 s. (87 291 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Mobilní operátor cs
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject mobilní služby cs
dc.subject on-line nákupy cs
dc.subject Mobile operator en
dc.subject mobile application en
dc.subject online marketing en
dc.subject mobile services en
dc.subject online sales en
dc.title Mobilní aplikace jako nástroj prodeje
dc.title.alternative Mobile Applications as an Sales Tool
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jesenský, Daniel
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis focus on the use of mobile operators' applications as a tool of sales. The use of such applications by customers. The theoretical part clarifies the importance of online marketing, reveals the process of creating mobile applications, and presents the potential of these mobile applications and their prerequisites for successful introduction into online marketing strategy. The comparison of each mobile application is studied in the practical part using a qualitative survey. Using qualitative research is determined whether the respondents use their carrier mobile applications, and what aspects prevents the users from using the applications. The aim of the theses is to answer the research questions, evaluation of mobile applications' potentials and its basis in marketing activities, and recommendations resulting from the research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44407
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
svoboda_2016_dp.pdf 2.329Mb PDF View/Open None
svoboda_2016_op.pdf 1.940Mb PDF View/Open None
svoboda_2016_vp.docx 121.1Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account