Mobilní aplikace jako nástroj prodeje
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Svoboda, David
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:11Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:11Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39129
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá využitím mobilních aplikací mobilních operátorů jako nástroje prodeje. Jak využívají zákazníci mobilních operátorů jejich mobilní aplikace. Teoretická část objasňuje význam online marketingu, odhaluje proces tvorby mobilní aplikace a možnosti využití a představuje potenciál mobilních aplikací a jejich předpoklady pro úspěšné začlenění do online marketingové strategie. Porovnání jednotlivých mobilních aplikací mobilních operátorů je zkoumán v praktické části pomocí kvalitativního šetření. Zatímco za pomocí kvantitativního šetření je zjišťováno, zda respondenti využívají mobilní aplikaci svého operátora a jaké aspekty brání v používání aplikace. Výsledkem práce by mělo být zodpovězení výzkumných otázek a zhodnocení potenciálu mobilních aplikací pro potřeby mobilních operátorů a zásady při jeho využití u marketingových aktivit, a doporučení vyplývající z výzkumu. |
|
dc.format |
64 s. (87 291 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Mobilní operátor
|
cs |
dc.subject |
mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
mobilní služby
|
cs |
dc.subject |
on-line nákupy
|
cs |
dc.subject |
Mobile operator
|
en |
dc.subject |
mobile application
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
mobile services
|
en |
dc.subject |
online sales
|
en |
dc.title |
Mobilní aplikace jako nástroj prodeje |
|
dc.title.alternative |
Mobile Applications as an Sales Tool |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jesenský, Daniel |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focus on the use of mobile operators' applications as a tool of sales. The use of such applications by customers. The theoretical part clarifies the importance of online marketing, reveals the process of creating mobile applications, and presents the potential of these mobile applications and their prerequisites for successful introduction into online marketing strategy. The comparison of each mobile application is studied in the practical part using a qualitative survey. Using qualitative research is determined whether the respondents use their carrier mobile applications, and what aspects prevents the users from using the applications. The aim of the theses is to answer the research questions, evaluation of mobile applications' potentials and its basis in marketing activities, and recommendations resulting from the research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44407
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account