Online komunikace projektu Sebies

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online komunikace projektu Sebies

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Hájková, Sebastiána
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:14Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:14Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39148
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na projektový management a zpracování online komunikace pro projekt Sebies, ručně vyráběné šperky do vlasů. Teoretická část práce se zabývá rešerší literatury pojednávající o definici projektu jako takového - definování vizí, misí, STP modelem, analýzami prostředí a také sociálními sítěmi vhodnými pro ručně vyráběné šperky. Cílem praktické části je zpracovat analýzy strategického marketingu tak, aby určily vývoj projektu, zjistit jaký má komunikace vliv na zákazníky a nastínit další postup komunikace. Projektová část rozebírá reálné výstupy projektu v podobě webové stránky a komunikace na sociálních sítích.
dc.format 105 s. (148 614 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sebies cs
dc.subject ručně vyráběné šperky do vlasů cs
dc.subject užité umění cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject nástroje strategického marketingu cs
dc.subject projekt management cs
dc.subject Sebies en
dc.subject handcrafted hair jewelry en
dc.subject applied art en
dc.subject online communications en
dc.subject website en
dc.subject social networks en
dc.subject tools of strategic marketing en
dc.subject project management en
dc.title Online komunikace projektu Sebies
dc.title.alternative The Online Communication of the Sebies Project
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated This diploma thesis focuses on project management and online communication of the Sebies, project - handcrafted hair jewelry. The theoretical part consists of literature research dealing with the definition of the project as a whole - defining the vision, mission, STP model, environmental analysis and social networks suitable for handmade jewelry. The practical part prepares a strategic marketing analysis to determine the progress of the project, to answer research questions, find out what is the impact of the communication on customer is and to outline next steps in the communication. The project part shows the real outcomes of the project in the form of the website and communication on social networks.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44433
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-13


Files in this item

Files Size Format View Description
hájková_2016_dp.pdf 6.796Mb PDF View/Open None
hájková_2016_op.doc 157.5Kb Unknown View/Open None
hájková_2016_vp.docx 120.8Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account