dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Hájková, Sebastiána
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:14Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:14Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39148
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na projektový management a zpracování online komunikace pro projekt Sebies, ručně vyráběné šperky do vlasů. Teoretická část práce se zabývá rešerší literatury pojednávající o definici projektu jako takového - definování vizí, misí, STP modelem, analýzami prostředí a také sociálními sítěmi vhodnými pro ručně vyráběné šperky. Cílem praktické části je zpracovat analýzy strategického marketingu tak, aby určily vývoj projektu, zjistit jaký má komunikace vliv na zákazníky a nastínit další postup komunikace. Projektová část rozebírá reálné výstupy projektu v podobě webové stránky a komunikace na sociálních sítích. |
|
dc.format |
105 s. (148 614 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sebies
|
cs |
dc.subject |
ručně vyráběné šperky do vlasů
|
cs |
dc.subject |
užité umění
|
cs |
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
nástroje strategického marketingu
|
cs |
dc.subject |
projekt management
|
cs |
dc.subject |
Sebies
|
en |
dc.subject |
handcrafted hair jewelry
|
en |
dc.subject |
applied art
|
en |
dc.subject |
online communications
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
tools of strategic marketing
|
en |
dc.subject |
project management
|
en |
dc.title |
Online komunikace projektu Sebies |
|
dc.title.alternative |
The Online Communication of the Sebies Project |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2016-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis focuses on project management and online communication of the Sebies, project - handcrafted hair jewelry. The theoretical part consists of literature research dealing with the definition of the project as a whole - defining the vision, mission, STP model, environmental analysis and social networks suitable for handmade jewelry. The practical part prepares a strategic marketing analysis to determine the progress of the project, to answer research questions, find out what is the impact of the communication on customer is and to outline next steps in the communication. The project part shows the real outcomes of the project in the form of the website and communication on social networks. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44433
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-13 |
|