Spotřebitelské chování generace Y na knižním trhu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Spotřebitelské chování generace Y na knižním trhu |
Author: |
Murinová, Dita
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce pojednává o spotřebitelském chování generace Y na knižním trhu. Práce má za úkol zjistit, kde si zástupci generace Y, kteří knihy čtou, knihy kupují a jakým způsobem a čím se při nákupu nechávají ovlivňovat. Dále se věnuje rozdělení generace Y do podsegmentů a zjišťuje, jak se od sebe tyto segmenty nákupním chováním liší. V konečné fázi se také zaměřuje na komunikaci knižního trhu s těmito spotřebiteli. V teoretické části práce jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se spotřebitelského chování generace Y a knižního trhu a jeho komunikací se spotřebiteli generace Y. Praktická část obsahuje analýzu sekundární dat a vyhodnocení výsledků kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Z těchto výzkumů je pak vyvozen závěr, na který navazuje projektová část. V projektové části je navržena efektivní komunikační strategie vzhledem k výsledkům vyplývajícím z výzkumů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39164
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
44450
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account