Využití oční kamery pro optimalizaci online newsletteru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití oční kamery pro optimalizaci online newsletteru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Štáková, Markéta
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:16Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:16Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39172
dc.description.abstract Práce se zabývá analýzou online newsletteru za pomoci oční kamery. Newsletter je v sou-časnosti jedním z nejběžnějších nástrojů marketingové komunikace, který můžeme zařadit do kategorie direct marketingu. Na oblibě získal především díky časové a finanční nená-ročnosti jeho sestavení, což přináší i značnou variabilitu. Avšak i newsletter podléhá urči-tým nárokům na grafickou a sdělovací výstavbu, která je limitována zejména zobrazením na displeji. Aby bylo plně využito výhod plynoucích z interaktivního online prostředí, je vhodné newsletter optimalizovat za pomocí oční kamery. Z výsledků testování lze vyhod-notit míru úspěšnosti s jakou člověk sdělení vnímá. V diplomové práci je toto šetření dopl-něno o hloubkové rozhovory, které napomáhají odhalit respondentovy motivy jednání. Spojením a interpretací těchto dvou metod jsou formulována doporučení na vizuální i sdě-lovací optimalizaci newsletteru firmy Dance and Jump s.r.o.
dc.format 117 234
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject eye tracking cs
dc.subject oční kamera cs
dc.subject newsletter cs
dc.subject hloubkový rozhovor cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject marketing research en
dc.subject eye tracking en
dc.subject eye camera en
dc.subject newsletter en
dc.subject in-depth interview en
dc.title Využití oční kamery pro optimalizaci online newsletteru
dc.title.alternative The Use of Eye Tracking Camera for an online Newsletter Optimization
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated The thesis deals with online newsletter analysis by means of eye tracking camera. Newslet-ter is currently one of the most commonly used tools of marketing communications, which can be included in the category of direct marketing. The pivot of its popularity revolves around time and cost efficiency that comes along with great variability. However, newslet-ter needs to come to terms with several layout and rhetoric demands, that are closely rela-ted to limitations set by screen presentation. It is convenient to optimalize a newsletter by eye tracking camera in order to benefit from the perks of online environment. This helps us to visualize the extent of human's attention. The thesis also combines the eye tracking met-hod with in-depth interviews which help to identify respondent's motives of conduct. The results and interpretation of these analyses are used for newsletter optimalization of com-pany Dance and Jump.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44462
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
štáková_2016_dp.pdf 35.31Mb PDF View/Open None
štáková_2016_op.doc 158Kb Unknown View/Open None
štáková_2016_vp.docx 121.7Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account