Využití oční kamery pro optimalizaci online newsletteru
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Štáková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:16Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:16Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39172
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá analýzou online newsletteru za pomoci oční kamery. Newsletter je v sou-časnosti jedním z nejběžnějších nástrojů marketingové komunikace, který můžeme zařadit do kategorie direct marketingu. Na oblibě získal především díky časové a finanční nená-ročnosti jeho sestavení, což přináší i značnou variabilitu. Avšak i newsletter podléhá urči-tým nárokům na grafickou a sdělovací výstavbu, která je limitována zejména zobrazením na displeji. Aby bylo plně využito výhod plynoucích z interaktivního online prostředí, je vhodné newsletter optimalizovat za pomocí oční kamery. Z výsledků testování lze vyhod-notit míru úspěšnosti s jakou člověk sdělení vnímá. V diplomové práci je toto šetření dopl-něno o hloubkové rozhovory, které napomáhají odhalit respondentovy motivy jednání. Spojením a interpretací těchto dvou metod jsou formulována doporučení na vizuální i sdě-lovací optimalizaci newsletteru firmy Dance and Jump s.r.o. |
|
dc.format |
117 234 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
eye tracking
|
cs |
dc.subject |
oční kamera
|
cs |
dc.subject |
newsletter
|
cs |
dc.subject |
hloubkový rozhovor
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
eye tracking
|
en |
dc.subject |
eye camera
|
en |
dc.subject |
newsletter
|
en |
dc.subject |
in-depth interview
|
en |
dc.title |
Využití oční kamery pro optimalizaci online newsletteru |
|
dc.title.alternative |
The Use of Eye Tracking Camera for an online Newsletter Optimization |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with online newsletter analysis by means of eye tracking camera. Newslet-ter is currently one of the most commonly used tools of marketing communications, which can be included in the category of direct marketing. The pivot of its popularity revolves around time and cost efficiency that comes along with great variability. However, newslet-ter needs to come to terms with several layout and rhetoric demands, that are closely rela-ted to limitations set by screen presentation. It is convenient to optimalize a newsletter by eye tracking camera in order to benefit from the perks of online environment. This helps us to visualize the extent of human's attention. The thesis also combines the eye tracking met-hod with in-depth interviews which help to identify respondent's motives of conduct. The results and interpretation of these analyses are used for newsletter optimalization of com-pany Dance and Jump. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44462
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account