Příprava vstupních dat pro 3D aplikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Příprava vstupních dat pro 3D aplikaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Podoba, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-15T08:39:13Z
dc.date.available 2010-07-15T08:39:13Z
dc.date.issued 2007-05-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3917
dc.description.abstract Hlavním cílem této práce je navrhnout a vytvořit trojrozměrný model budovy fakulty Aplikované informatiky FAI ve Zlíně, který bude optimalizovaný pro implementaci do 3D grafického enginu. První, teoretická část seznámí čtenáře s barevnými modely a především s reprezentací křivek, které jsou základním stavebním kamenem pro veškeré prostorové struktury. Dále jsou popsány vývojové prostředí a funkce aplikace Blender a 3D grafického enginu Irrlicht. Nemalá část práce je také zaměřena na popis základních modelovacích principů. Praktická část ve svém úvodu čtenáře názorně seznámí s dostupnými modelovacími technikami. Zbývající prostor je dále plně věnován samotnému vytvoření trojrozměrného modelu fakulty včetně popisu implementace do zvoleného enginu. cs
dc.format 98 cs
dc.format.extent 3279127 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject 3D model en
dc.subject FAI en
dc.subject Curve en
dc.subject NURBS en
dc.subject Irrlicht engine en
dc.subject 3D model cs
dc.subject FAI cs
dc.subject Křivka cs
dc.subject NURBS cs
dc.subject Irrlicht engine cs
dc.title Příprava vstupních dat pro 3D aplikaci cs
dc.title.alternative Input data preparation for 3D application en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štalmach, Jan
dc.date.accepted 2007-06-26
dc.description.abstract-translated The main target of this task is to design a three dimensional model of the building of The Faculty of applied informatics in Zlin which will be optimalized for implementation into 3D graphics engine. The first - the theoretical part - will bring readers to the attention of a color models and especially a state of curves which are the base stones of every dimensional structures. A development environment and the main features of Blender and 3D graphics engine Irrlicht are also described. There is also a part of the task which is aimed at a description of basic modeling priciples. The firts part of the practical part of the task will present available modelling techniques. The following part is fully dedicated to the creation of the 3D model of the faculty including a decsription of the implementation into the selected engine. en
dc.description.department Ústav aplikované informatiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/77 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.identifier.stag 6456
dc.date.assigned 2007-02-13
utb.result.grade A
local.subject trojrozměrné modelování cs
local.subject budovy vědeckých a odborných institucí cs
local.subject three-dimensional modelling en
local.subject buildings of scientific and technical institutions en


Files in this item

Files Size Format View
podoba_2007_dp.pdf 3.127Mb PDF View/Open
podoba_2007_vp.doc 295Kb Microsoft Word View/Open
podoba_2007_op.doc 41Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account