Příprava vstupních dat pro 3D aplikaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Podoba, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T08:39:13Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T08:39:13Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3917
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této práce je navrhnout a vytvořit trojrozměrný model budovy fakulty Aplikované informatiky FAI ve Zlíně, který bude optimalizovaný pro implementaci do 3D grafického enginu. První, teoretická část seznámí čtenáře s barevnými modely a především s reprezentací křivek, které jsou základním stavebním kamenem pro veškeré prostorové struktury. Dále jsou popsány vývojové prostředí a funkce aplikace Blender a 3D grafického enginu Irrlicht. Nemalá část práce je také zaměřena na popis základních modelovacích principů. Praktická část ve svém úvodu čtenáře názorně seznámí s dostupnými modelovacími technikami. Zbývající prostor je dále plně věnován samotnému vytvoření trojrozměrného modelu fakulty včetně popisu implementace do zvoleného enginu. |
cs |
dc.format |
98 |
cs |
dc.format.extent |
3279127 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
3D model
|
en |
dc.subject |
FAI
|
en |
dc.subject |
Curve
|
en |
dc.subject |
NURBS
|
en |
dc.subject |
Irrlicht engine
|
en |
dc.subject |
3D model
|
cs |
dc.subject |
FAI
|
cs |
dc.subject |
Křivka
|
cs |
dc.subject |
NURBS
|
cs |
dc.subject |
Irrlicht engine
|
cs |
dc.title |
Příprava vstupních dat pro 3D aplikaci |
cs |
dc.title.alternative |
Input data preparation for 3D application |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štalmach, Jan |
|
dc.date.accepted |
2007-06-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main target of this task is to design a three dimensional model of the building of The Faculty of applied informatics in Zlin which will be optimalized for implementation into 3D graphics engine. The first - the theoretical part - will bring readers to the attention of a color models and especially a state of curves which are the base stones of every dimensional structures. A development environment and the main features of Blender and 3D graphics engine Irrlicht are also described. There is also a part of the task which is aimed at a description of basic modeling priciples. The firts part of the practical part of the task will present available modelling techniques. The following part is fully dedicated to the creation of the 3D model of the faculty including a decsription of the implementation into the selected engine. |
en |
dc.description.department |
Ústav aplikované informatiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/77
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
6456
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
trojrozměrné modelování
|
cs |
local.subject |
budovy vědeckých a odborných institucí
|
cs |
local.subject |
three-dimensional modelling
|
en |
local.subject |
buildings of scientific and technical institutions
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account