Distribuce digitálního obsahu na příkladu PC her
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Forbrich, Denis
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:17Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:17Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39186
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o vývoji distribuce digitálních produktů, hlavně stažitelných počítačo-vých her. Zaměřuje se na vývoj digitalizace obsahu a specifikaci produktu digitálních her. Je představen trh digitální distribuce her včetně vlastních distributorů, médií i hráčů - uživa-telů. Práce se zaměřuje na český trh a představuje projekt na vstup nového prodejce digitál-ního obsahu pro Českou republiku. |
|
dc.format |
114 s. (166 985 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
PC hry
|
cs |
dc.subject |
stažitelný obsah
|
cs |
dc.subject |
digitální obsah
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
pirátské kopie
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
herní média
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
cenové strategie
|
cs |
dc.subject |
PC games
|
en |
dc.subject |
downloadable content
|
en |
dc.subject |
digital content
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
pirated copies
|
en |
dc.subject |
compe-tition
|
en |
dc.subject |
game media
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
pricing strategy
|
en |
dc.title |
Distribuce digitálního obsahu na příkladu PC her |
|
dc.title.alternative |
The Digital content Distribution with a Focus on a Computer games Distribution |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis discusses the evolution of digital products distribution, mainly dealing with downloadable computer games. It focuses on the development of content digitization and the specification of digital games products. The gaming digital distribution market is intro-duced, including distributors, media and the players - users. The work focuses on Czech market and presents a project which introduces a new digital content distributor for Czech Republic |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44476
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account