Online servisy digitálního prodeje zvukových nahrávek
Show full item record
No preview available
Title:
|
Online servisy digitálního prodeje zvukových nahrávek |
Author: |
Luljak, Petr
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingových mixů online servisů digitálního prodeje zvukových nahrávek Supraphonline, iTunes Store, Spotify a Deezer. V rámci složky propagace (promotion) jsou analyzovány pouze komunikační aktivity uvedených servisů na sociálních sítích Facebook, YouTube, Twitter a Google+ a jejich interakce s uživateli. Všechna získaná data jsou srovnána a následně vyvozeny možné vlivy na obchodní úspěšnost každého jednotlivého servisu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39198
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
44489
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account