Digitální filmová distribuce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Digitální filmová distribuce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemeškal, Libor
dc.contributor.author Mikulenková, Martina
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:18Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:18Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39201
dc.description.abstract Diplomová práce na téma digitální filmová distribuce se zabývá online distribucí filmů přes portály nabízející video na vyžádání, které umožňují sledování filmu v libovolně zvoleném čase a místě. V teoretické části jsou nejprve vymezeny stěžejní pojmy, jako film, marketingový a komunikační mix filmu na internetu, internetová filmová distribuce a video na vyžádání. Dále teoretická část představuje základní obchodní modely internetové filmové distribuce a předkládá argumenty pro jejich další vývoj. V praktické části se diplomnová práce zaměřuje na interpretaci dat zjištěných z výzkumné sondy, která zkoumá postoje uživatelů VOD. Výzkumná sonda je podkladem pro návrh projektu marketingových komunikací na podporu internetové filmové distribuce.
dc.format 98 s. (146 586 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject film cs
dc.subject marketingový mix filmu cs
dc.subject online filmová distribuce cs
dc.subject video na vyžádání cs
dc.subject film en
dc.subject marketing mix of film en
dc.subject online film distribution en
dc.subject Video On Demand en
dc.title Digitální filmová distribuce
dc.title.alternative The Digital Film Distribution
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2016-05-20
dc.description.abstract-translated The diploma thesis Digital Film Distribution deals with the online film distribution realized through Video On Demand online services which enable the viewer to watch the film any place any time. The theretical part defines related terms such as film, online film marketing and communication mix, online film distribution and Video On Demand. In this part the basics of the VOD business models are presented together with the arguments for their further development. The practical part engages in data analysis and its interpretation from the quantitative research perspective, with the data being based on study of consumers´attitudes towards watching films online. In conclusion, the project part of the thesis presents the marketing communication project supporting the online film distribution.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44493
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
mikulenková_2016_dp.pdf 2.048Mb PDF View/Open None
mikulenková_2016_op.docx 121.8Kb Unknown View/Open None
mikulenková_2016_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account