Digitální filmová distribuce
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Nemeškal, Libor
|
|
dc.contributor.author |
Mikulenková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:18Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:18Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39201
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma digitální filmová distribuce se zabývá online distribucí filmů přes portály nabízející video na vyžádání, které umožňují sledování filmu v libovolně zvoleném čase a místě. V teoretické části jsou nejprve vymezeny stěžejní pojmy, jako film, marketingový a komunikační mix filmu na internetu, internetová filmová distribuce a video na vyžádání. Dále teoretická část představuje základní obchodní modely internetové filmové distribuce a předkládá argumenty pro jejich další vývoj. V praktické části se diplomnová práce zaměřuje na interpretaci dat zjištěných z výzkumné sondy, která zkoumá postoje uživatelů VOD. Výzkumná sonda je podkladem pro návrh projektu marketingových komunikací na podporu internetové filmové distribuce. |
|
dc.format |
98 s. (146 586 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix filmu
|
cs |
dc.subject |
online filmová distribuce
|
cs |
dc.subject |
video na vyžádání
|
cs |
dc.subject |
film
|
en |
dc.subject |
marketing mix of film
|
en |
dc.subject |
online film distribution
|
en |
dc.subject |
Video On Demand
|
en |
dc.title |
Digitální filmová distribuce |
|
dc.title.alternative |
The Digital Film Distribution |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2016-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis Digital Film Distribution deals with the online film distribution realized through Video On Demand online services which enable the viewer to watch the film any place any time. The theretical part defines related terms such as film, online film marketing and communication mix, online film distribution and Video On Demand. In this part the basics of the VOD business models are presented together with the arguments for their further development. The practical part engages in data analysis and its interpretation from the quantitative research perspective, with the data being based on study of consumers´attitudes towards watching films online. In conclusion, the project part of the thesis presents the marketing communication project supporting the online film distribution. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44493
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account