Komunikační plán Jazykové školy LINGUA, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán Jazykové školy LINGUA, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dynková, Hana
dc.contributor.author Ševčíková, Tereza
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:20Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:20Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39222
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá komunikačním plánem firmy Jazyková škola Lingua, s. r. o. Cílem této práce je seznámit se se současnými komunikačními aktivitami a vyhotovit op-timální návrh komunikačního plánu i s jednotlivými komunikačními aktivitami. V teoretické části se bakalářská práce zabývá úvodem do problematiky marketingové ko-munikace. V další části práce jsou popsány jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Závěr teoretické části patří popisu komunikačního plánu. V analytické části práce neboli praktické je popsán profil firmy, nabídka sluţeb a také ceník poskytovaných sluţeb. V další kapitole jsou provedeny příslušné analýzy, které určují současný stav společnosti. Následující kapitola praktické části patří současným komunikačním aktivitám firmy. Po-slední kapitola práce obsahuje návrh na zlepšení současného stavu komunikačních aktivit.
dc.format 60 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject nástroje marketingové ko-munikace cs
dc.subject komunikační aktivity cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication plan en
dc.subject tools of marketing communi-cation en
dc.subject communications activities en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject analysis of competition en
dc.title Komunikační plán Jazykové školy LINGUA, s.r.o.
dc.title.alternative The Communication Plan of Language School LINGUA, Ltd
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the communication plan of the company Language school Lingua, ltd. The main aim of this thesis is to get to know the current communication acti-vities and prepare an optimal draft of the communication plan together with individual communication activities. The theoretical part of the bachelor thesis deals with the introdu-ction to the marketing communication. In the next part of the thesis, individual tools of marketing communication are described. The conclusion of the theoretical part includes the description of the communication plan. The analytical (i. e. practical) part of the thesis the company profile is described, offer of services and price list of services. In the next chap-ter, appropriate analyses, which determine the current status of company, are performed. The following chapter of the practical part consists of current communication activities of the company. The last chapter contains a plan to improve the current status of the commu-nication activities.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44521
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
ševčíková_2016_dp.pdf 834.5Kb PDF View/Open None
ševčíková_2016_op.pdf 843.6Kb PDF View/Open None
ševčíková_2016_vp.pdf 582.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account