Komunikační plán Jazykové školy LINGUA, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dynková, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Ševčíková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:20Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:20Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39222
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá komunikačním plánem firmy Jazyková škola Lingua, s. r. o. Cílem této práce je seznámit se se současnými komunikačními aktivitami a vyhotovit op-timální návrh komunikačního plánu i s jednotlivými komunikačními aktivitami. V teoretické části se bakalářská práce zabývá úvodem do problematiky marketingové ko-munikace. V další části práce jsou popsány jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Závěr teoretické části patří popisu komunikačního plánu. V analytické části práce neboli praktické je popsán profil firmy, nabídka sluţeb a také ceník poskytovaných sluţeb. V další kapitole jsou provedeny příslušné analýzy, které určují současný stav společnosti. Následující kapitola praktické části patří současným komunikačním aktivitám firmy. Po-slední kapitola práce obsahuje návrh na zlepšení současného stavu komunikačních aktivit. |
|
dc.format |
60 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové ko-munikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační aktivity
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
tools of marketing communi-cation
|
en |
dc.subject |
communications activities
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
analysis of competition
|
en |
dc.title |
Komunikační plán Jazykové školy LINGUA, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Communication Plan of Language School LINGUA, Ltd |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the communication plan of the company Language school Lingua, ltd. The main aim of this thesis is to get to know the current communication acti-vities and prepare an optimal draft of the communication plan together with individual communication activities. The theoretical part of the bachelor thesis deals with the introdu-ction to the marketing communication. In the next part of the thesis, individual tools of marketing communication are described. The conclusion of the theoretical part includes the description of the communication plan. The analytical (i. e. practical) part of the thesis the company profile is described, offer of services and price list of services. In the next chap-ter, appropriate analyses, which determine the current status of company, are performed. The following chapter of the practical part consists of current communication activities of the company. The last chapter contains a plan to improve the current status of the commu-nication activities. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44521
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account