Komunikační plán divize SBU XY společnosti Z a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán divize SBU XY společnosti Z a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bařinka, Karel
dc.contributor.author Josefíková, Marcela
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:21Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:21Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39232
dc.description.abstract Účelem této práce je návrh komunikačního plánu divize XY společnosti Z a.s. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací, prvky komunikačního plánu, analýzami a popisem B2B trhů. Praktická část je nejprve zaměřena na činnost divize, její produkty a technologie, následně analyzuje současnou komunikaci divize, dodavatele, zákazníky a konkurenty. Součástí praktické části je návrh komunikačních aktivit divize k dosažení stanovených cílů.
dc.format 80 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Automobilový průmysl cs
dc.subject klimatizační soustava cs
dc.subject hliníkové profilové tyče cs
dc.subject obrábění cs
dc.subject HVAC cs
dc.subject B2B trh cs
dc.subject Automotive industry en
dc.subject air conditioning system en
dc.subject aluminium profile bars en
dc.subject machining en
dc.subject HVAC en
dc.subject B2B market en
dc.title Komunikační plán divize SBU XY společnosti Z a.s.
dc.title.alternative The Communication Plan of SBU XY of Company Z a.s.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2016-06-10
dc.description.abstract-translated The main purpose of this bachelor thesis is to suggest a communication plan of division XY of company Z a.s. The theoretical parts deals with marketing communication, elements of the communication plan, analysis and description of B2B markets. The practical part is initially focused on the activities of the division, its products and technology, subsequently analyses current communication, suppliers, customers and competitors. The part of practical part is the draft of communication activities of the division to achieve its objectives.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44531
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
josefíková_2016_dp.pdf 10.28Mb PDF View/Open None
josefíková_2016_op.pdf 625.1Kb PDF View/Open None
josefíková_2016_vp.pdf 531.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account