Komunikační plán firmy ITvlaky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šilhánová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Kukučková, Magda
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:22Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:22Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39236
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o komunikačním plánu firmy ITvlaky a hlavním cílem je zdokonalení nástrojů marketingová komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní pojmy této práce, například komunikační plán, marketingová komunikace a komunikační nástroje.Praktická část je zaměřena na využití znalostí z části teoretické. Úvod obsahuje charakteristiku firmy a nynější marketingový mix. Následně jsou provedeny analýzy, například PEST analýza a SWOT analýza. Následující část rozebírá současné komunikační nástroje. V závěru této práce jsou navržena doporučení pro zlepšení komunikačního plánu. |
|
dc.format |
61 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
Communication plan
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.title |
Komunikační plán firmy ITvlaky |
|
dc.title.alternative |
Communication Plan of the Company ITvlaky |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis discusses about communication plan of the ITvlaky and the main goal is improve the communication tools. The thesis is devided into two main parts, the teoretical part and practical part. The theoretical part describes basic terms of this thesis for example communication plan, marketing communication and communication tools.Practical part focuses on the use of the theoretical knowledge. The introductory part contains characteristic of the company and the actual marketing mix. Subsequently conducted analysis for example PEST analysis and SWOT analysis. Following part analysis actual communication tools. At the end of thesis, there are suggestion for improvements of the communication plan. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44535
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account