Efektivita užití nástrojů komunikačního mixu při propagaci abonentních koncertů ve Frenštátě pod Radhoštěm
Show full item record
No preview available
Title:
|
Efektivita užití nástrojů komunikačního mixu při propagaci abonentních koncertů ve Frenštátě pod Radhoštěm |
Author: |
Žárský, Marian
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
ABSTRAKT Práce se zabývá efektivitou užití nástrojů komunikačního mixu v rámci propagace abo-nentních koncertů, jejichž pořadatelem je Městské kulturní středisko ve Frenštátě pod Radhoštěm. Teoretická část se obecně zaměřuje na marketing kulturních středisek a propagaci jejich produktů se zaměřením na publikum. Praktická část popisuje výzkum vedený formou polo strukturovaných rozhovorů s návštěvníky abonentních koncertů. Výzkum zjišťuje, jak efektivní je užití nástrojů komunikačního mixu při propagaci koncertů a zároveň zjišťuje programové a žánrové preference publika. Do budoucna mohou výsledky výzkumu posloužit organizátorům, jako podklad pro plánování propagace abonentních koncertů v příštích letech, a také jako zdroj informací o potřebách návštěvníků včetně jejich preferencí v oblasti budoucí dramaturgie koncertního cyklu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39283
|
Date:
|
2016-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
44591
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account