Využití grafického a průmyslového designu při tvorbě ambientních médií a jejich aplikace do marketingové komunikace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Šula, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2017-02-02T07:57:47Z |
|
dc.date.available |
2017-02-02T07:57:47Z |
|
dc.date.issued |
2012-09-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39373
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je prokázat vztah grafického a průmyslového designu ke sdělení při tvorbě ambientních médií a účinnost těchto médií při předávání komunikátu. Tento cíl bude splněn na základě primárního výzkumu v rámci globálního prostoru u základní skupiny příjemců komerčních a nekomerčních sdělení, kteří představují soubor, jež je z pohledu tvorby ambientních médií primární cílovou skupinou. Dalším ze zdrojů bude sekundární sběr dat ze stávajících teoretických prací, který bude zahrnovat jejich kategorizaci. Bude nastavena segmentace ambientních médií, definovány jejich funkcionality a vlastnosti také za pomoci kvalitativního šetření a experimentu. |
|
dc.format |
176 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
cs |
dc.rights |
Bez omezení |
cs |
dc.subject |
Ambientni media
|
cs |
dc.subject |
Vizuální komunikace
|
cs |
dc.subject |
Grafický design
|
cs |
dc.subject |
Průmyslový design
|
cs |
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
OOH
|
cs |
dc.subject |
Ambient media
|
en |
dc.subject |
Visual communication
|
en |
dc.subject |
Graphic design
|
en |
dc.subject |
Product design
|
en |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
OOH
|
en |
dc.title |
Využití grafického a průmyslového designu při tvorbě ambientních médií a jejich aplikace do marketingové komunikace |
cs |
dc.title.alternative |
The use of graphic and industrial design in the creation of ambient media and their application to marketing communications |
en |
dc.type |
disertační práce |
cs |
dc.date.accepted |
2016-12-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to show and define the relationship between graphic, product design and a message communicated via ambient media. The thesis also describes the efficiency of delivering message to the recipients. All the theoretical statements are supported by primary research among global public, which consumes both commercial and non-commercial messages. This sample could be considered as primary target group for creation of ambient media. Another resources include available theoretical thesis, books, publications which will be also categorized. Segmentation of ambient media will be set with help of qualitative research and experiment. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
45328
|
|
dc.date.submitted |
2016-10-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account