Využití grafického a průmyslového designu při tvorbě ambientních médií a jejich aplikace do marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití grafického a průmyslového designu při tvorbě ambientních médií a jejich aplikace do marketingové komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Šula, Tomáš
dc.date.accessioned 2017-02-02T07:57:47Z
dc.date.available 2017-02-02T07:57:47Z
dc.date.issued 2012-09-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39373
dc.description.abstract Cílem práce je prokázat vztah grafického a průmyslového designu ke sdělení při tvorbě ambientních médií a účinnost těchto médií při předávání komunikátu. Tento cíl bude splněn na základě primárního výzkumu v rámci globálního prostoru u základní skupiny příjemců komerčních a nekomerčních sdělení, kteří představují soubor, jež je z pohledu tvorby ambientních médií primární cílovou skupinou. Dalším ze zdrojů bude sekundární sběr dat ze stávajících teoretických prací, který bude zahrnovat jejich kategorizaci. Bude nastavena segmentace ambientních médií, definovány jejich funkcionality a vlastnosti také za pomoci kvalitativního šetření a experimentu.
dc.format 176
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject Ambientni media cs
dc.subject Vizuální komunikace cs
dc.subject Grafický design cs
dc.subject Průmyslový design cs
dc.subject Reklama cs
dc.subject OOH cs
dc.subject Ambient media en
dc.subject Visual communication en
dc.subject Graphic design en
dc.subject Product design en
dc.subject Advertising en
dc.subject OOH en
dc.title Využití grafického a průmyslového designu při tvorbě ambientních médií a jejich aplikace do marketingové komunikace cs
dc.title.alternative The use of graphic and industrial design in the creation of ambient media and their application to marketing communications en
dc.type disertační práce cs
dc.date.accepted 2016-12-05
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to show and define the relationship between graphic, product design and a message communicated via ambient media. The thesis also describes the efficiency of delivering message to the recipients. All the theoretical statements are supported by primary research among global public, which consumes both commercial and non-commercial messages. This sample could be considered as primary target group for creation of ambient media. Another resources include available theoretical thesis, books, publications which will be also categorized. Segmentation of ambient media will be set with help of qualitative research and experiment.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 45328
dc.date.submitted 2016-10-14


Files in this item

Files Size Format View Description
šula_2016_dp.pdf 4.536Mb PDF View/Open None
šula_2016_vp.pdf 201.2Kb PDF View/Open None
šula_2016_op.zip 767.9Kb application/zip View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account