dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Výrosta, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:18Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:18Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39470
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o možnostech zefektivnění využívání sociální sítě pro marketingové účely ve firmě RELAX centrum. Cílem práce je identifikace opatření, která přispějí k celkovému zlepšení současného stavu využívání sociální sítě, a jejich následná implementace do navrhovaného projektu, jehož realizací dojde k eliminaci problémových oblastí. Před samotným vypracováním projektu byl proveden průzkum literárních pramenů, analýza a vyhodnocení současného stavu využívání sociální sítě a firmy samotné, dále byla provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí, analýza konkurence a rozbor dotazníkového šetření. Na základě zjištěných informací byl navržen výsledný projekt, který je v závěru práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
106 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
online spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
online marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
online customer
|
en |
dc.subject |
online marketing communications
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení úrovně využívání sociální sítě pro marketingové účely ve vybraném podniku |
|
dc.title.alternative |
The Project of Level Improvement of the Social Media Usage for Marketing Purposes in the Selected Enterprise |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis deals about the possibilities of more effective use of social network for marketing purposes in the company RELAX centrum. The main goal of this thesis is to identify the measures, which will lead to the total improvement of the use of the social network, and their application to the proposed project. Introduction of these measures will lead to the elimination of problematic areas. Research of literature survey, analysis and evaluation of the current state of the use of social network and company itself was performed before the main project was developed. Furthermore, the analysis of internal and external environment, analysis of the competition and analysis of survey were performed. The final project was designed based on the information consequent from analyses. This project is subject to the time, cost and risk analysis at the end of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42699
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|