Projekt zlepšení úrovně využívání sociální sítě pro marketingové účely ve vybraném podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení úrovně využívání sociální sítě pro marketingové účely ve vybraném podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Výrosta, Tomáš
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:18Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:18Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39470
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o možnostech zefektivnění využívání sociální sítě pro marketingové účely ve firmě RELAX centrum. Cílem práce je identifikace opatření, která přispějí k celkovému zlepšení současného stavu využívání sociální sítě, a jejich následná implementace do navrhovaného projektu, jehož realizací dojde k eliminaci problémových oblastí. Před samotným vypracováním projektu byl proveden průzkum literárních pramenů, analýza a vyhodnocení současného stavu využívání sociální sítě a firmy samotné, dále byla provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí, analýza konkurence a rozbor dotazníkového šetření. Na základě zjištěných informací byl navržen výsledný projekt, který je v závěru práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 106
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject online spotřebitel cs
dc.subject online marketingová komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject internet en
dc.subject internet marketing en
dc.subject online customer en
dc.subject online marketing communications en
dc.subject social networks en
dc.subject Facebook en
dc.title Projekt zlepšení úrovně využívání sociální sítě pro marketingové účely ve vybraném podniku
dc.title.alternative The Project of Level Improvement of the Social Media Usage for Marketing Purposes in the Selected Enterprise
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The master thesis deals about the possibilities of more effective use of social network for marketing purposes in the company RELAX centrum. The main goal of this thesis is to identify the measures, which will lead to the total improvement of the use of the social network, and their application to the proposed project. Introduction of these measures will lead to the elimination of problematic areas. Research of literature survey, analysis and evaluation of the current state of the use of social network and company itself was performed before the main project was developed. Furthermore, the analysis of internal and external environment, analysis of the competition and analysis of survey were performed. The final project was designed based on the information consequent from analyses. This project is subject to the time, cost and risk analysis at the end of the thesis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42699
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
výrosta_2017_dp.pdf 4.200Mb PDF View/Open None
výrosta_2017_op.docx 24.57Kb Unknown View/Open None
výrosta_2017_vp.docx 24.32Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account