Příprava vybrané sekce zaměřené na oblast zdravotnictví v rámci 2. ročníku "Veletrh Věda Výzkum Inovace"
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Křivánek, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:20Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:20Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39481
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je vytvořit projekt přípravy vybrané sekce zaměřené na oblast zdravotnictví v rámci 2. ročníku "Veletrh Věda Výzkum Inovace. Diplomová práce je zaměřena na zpracování teoretických poznatků z oblasti marketingové komunikace s důrazem na výstavy a veletrhy, na analýzu výstav a veletrhů v ČR zaměřených na zdravotnictví, vědu, výzkum a inovaci, a na analýzu potencionálních vystavovatelů a odborníků ve zdravotnictví. Výsledky této práce umožňují začlenění vybrané sekce zaměřené na oblast zdravotnictví na veletrh VVVI 2017. |
|
dc.format |
110 s. (169153 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
výstavy
|
cs |
dc.subject |
veletrhy
|
cs |
dc.subject |
věda
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
inovace
|
cs |
dc.subject |
organizace veletrhu
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
exhibitions
|
en |
dc.subject |
fairs
|
en |
dc.subject |
science
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
innovation
|
en |
dc.subject |
organization of the fair
|
en |
dc.title |
Příprava vybrané sekce zaměřené na oblast zdravotnictví v rámci 2. ročníku "Veletrh Věda Výzkum Inovace" |
|
dc.title.alternative |
Preparation of Selected Section Focused on Healthcare Within 2nd Annual "Fair of Science Research Innovation" |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janča, Martin |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
Objective of this work is to create a project for the preparation of a selected section focused on the field of healthcare in the frame of the 2nd year of the "Fair of Science, Research and Innovation". The diploma thesis is focused on the elaboration of the theoretical knowledge from the area of marketing communication with a focus on exhibitions and fairs, on the analysis of exhibitions and fairs in the Czech Republic focused on healthcare, science, re-search and innovation and on the analysis of potential exhibitors and healthcare professio-nals. The results of this work allow the inclusion of the selected section focused on healthcare at VVVI 2017. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42790
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account