Rozšíření portfolia ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozšíření portfolia ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dokulil, Jiří
dc.contributor.author Studený, Petr
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:24Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:24Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39512
dc.description.abstract Předložená práce obsahuje podnikatelský plán pro již fungující společnost. Jeho cílem je identifikace opatření k rozšíření portfolia společnosti o nového cílového zákazníka stavební firmy. Jako nástroj k naplnění cíle byly použity analýzy SWOT, PEST a Porterův model pěti konkurenčních sil, které se zaměřují především na vnější prostředí. Na základě výsledků analýz byl sestaven dlouhodobý podnikatelský plán strukturovaný na část finanční, výrobní, marketingový a organizační.
dc.format 58 s. (73 879 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject rozšíření portfolia cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject business plan en
dc.subject portfolio expansion en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject Porter´s five forces model en
dc.title Rozšíření portfolia ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Extending of the Portfolio in the Select Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Novák, Petr
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated The presented thesis contains a business plan for an existing company. Its aim is the identification of measures for the company portfolio expansion with a new target customer - construction companies. The tools used to reach this aim were SWOT and PEST analyses and Porter´s five forces analysis, all of which focus mainly on external influences. Based on the analysis results a long-term business plan, structured in a financial, manufacturing, marketing and organization part, was set up.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43187
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
studený_2017_dp.pdf 2.402Mb PDF View/Open None
studený_2017_op.docx 22.35Kb Unknown View/Open None
studený_2017_vp.docx 27.54Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account