[NEOBHÁJENO] Projekt návrhu marketingové komunikace podle marketingových principů firmy Baťa a.s. do roku 1945 pro vybranou firmu

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Projekt návrhu marketingové komunikace podle marketingových principů firmy Baťa a.s. do roku 1945 pro vybranou firmu

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Projekt návrhu marketingové komunikace podle marketingových principů firmy Baťa a.s. do roku 1945 pro vybranou firmu
Author: Mastacan, Václav
Advisor: Culík Končitíková, Gabriela
Abstract: Cílem této bakalářské práce je provést návrhy zlepšení marketingové komunikace zvolené firmy na základě analýzy marketingové komunikace ve firmě Baťa do roku 1945 a poznatků jí získaných. Teoretická část vymezuje pojmy marketing, marketingová komunikace a její nástroje. Praktická část rozebírá marketingovou komunikaci firmy Baťa do roku 1945 a marketingovou komunikaci firmy Zahradní centrum Kudlov. Na základě poznatků byly vzneseny návrhy ke zlepšení současné situace firmy Zahradní centrum Kudlov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39524
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: F 43422


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mastacan_2017_dp.pdf 3.814Mb PDF View/Open None
mastacan_2017_op.docx 27.01Kb Unknown View/Open None
mastacan_2017_vp.docx 22.60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account