Komunikační plán hotelu XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šilhánová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Pytlová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:29Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:29Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39548
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je návrh komunikačního plánu pro hotel XY. V úvodu jsou nastíněny základní teoretické informace, nezbytné pro porozumění daného tématu. V prak-tické části jsou na základě těchto informací, nejprve provedeny základní analýzy ve formě PEST analýzy, SWOT analýzy a analýzy konkurence a zákazníků. Kromě výše uvedených analýz praktická část obsahuje základní charakteristiku hotelu a analýzu současné marketingové komunikace. Hlavní částí práce je návrh komunikačního plánu, komunikačních nástrojů, časový harmonogram, finanční rozpočet a měření výsledků. |
|
dc.format |
79 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Communication Plan
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
PEST Analysis
|
en |
dc.title |
Komunikační plán hotelu XY |
|
dc.title.alternative |
Communication Plan for Hotel XY |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to propose a communication plan for hotel XY. The in-troduction consists of the basic theoretical information, necessary for the understanding of the topic. The practical part consists of the basic analysis, PEST and SWOT and the analy-sis of competitors and customers. In addition, the practical part contains the basic characteristics of the hotel and the current marketing communication. The main part of the thesis is the proposal of a communication plan, communication tools, time schedules, financial budget and measurement of results. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44492
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account