Analýza diagnostických nástrojů pro hodnocení rozvoje dětí v mateřských školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza diagnostických nástrojů pro hodnocení rozvoje dětí v mateřských školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kočvarová, Ilona
dc.contributor.author Bruštíková, Marie
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:33Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:33Z
dc.date.issued 2016-12-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39576
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko empirický charakter. Cílem práce je prostudovat a analyzovat dostupnou literaturu v oblasti pedagogické evaluace a diagnostiky vývoje dětí předškolního věku a následně sestavit soubor diagnostických nástrojů a analyzovat je z hlediska zvolených kritérií. V teoretické části vymezujeme problematiku pedagogické evaluace a pedagogické diagnostiky dítěte předškolního věku. V empirické části jsou pak prezentovány výsledky z kvantitativně orientovaného výzkumu s využitím metody analýzy dokumentů.
dc.format 64
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pedagogická diagnostika cs
dc.subject pedagogická evaluace cs
dc.subject diagnostické nástroje cs
dc.subject pedagogical diagnostics en
dc.subject pedagogical evaluation en
dc.subject diagnostics tools en
dc.title Analýza diagnostických nástrojů pro hodnocení rozvoje dětí v mateřských školách
dc.title.alternative Analysis diagnostics sheets as a tool for assessing development of children in nursery school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Doležalová, Jana
dc.date.accepted 2017-06-08
dc.description.abstract-translated This Bachelor Thesis has a theoretical and an empiric character. The aim of the thesis is to read the available literature up and analyze it in the field of pedagogical evaluation and diagnostics of development in preschool children and then to create a group of diagnostics tools and analyze them from the selected criteria. The theoretical part deals with the theme of the pedagogical evaluation and the pedagogical diagnostics of preschool children. The empirical part presents the data obtained from the quantitatively oriented research with use of the analyzed documents.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 44885
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
bruštíková_2017_dp.pdf 6.576Mb PDF View/Open None
bruštíková_2017_op.docx 18.19Kb Unknown View/Open None
bruštíková_2017_vp.docx 20.02Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account