Analýza diagnostických nástrojů pro hodnocení rozvoje dětí v mateřských školách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kočvarová, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Bruštíková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:33Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:33Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39576
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko empirický charakter. Cílem práce je prostudovat a analyzovat dostupnou literaturu v oblasti pedagogické evaluace a diagnostiky vývoje dětí předškolního věku a následně sestavit soubor diagnostických nástrojů a analyzovat je z hlediska zvolených kritérií. V teoretické části vymezujeme problematiku pedagogické evaluace a pedagogické diagnostiky dítěte předškolního věku. V empirické části jsou pak prezentovány výsledky z kvantitativně orientovaného výzkumu s využitím metody analýzy dokumentů. |
|
dc.format |
64 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pedagogická diagnostika
|
cs |
dc.subject |
pedagogická evaluace
|
cs |
dc.subject |
diagnostické nástroje
|
cs |
dc.subject |
pedagogical diagnostics
|
en |
dc.subject |
pedagogical evaluation
|
en |
dc.subject |
diagnostics tools
|
en |
dc.title |
Analýza diagnostických nástrojů pro hodnocení rozvoje dětí v mateřských školách |
|
dc.title.alternative |
Analysis diagnostics sheets as a tool for assessing development of children in nursery school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Doležalová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor Thesis has a theoretical and an empiric character. The aim of the thesis is to read the available literature up and analyze it in the field of pedagogical evaluation and diagnostics of development in preschool children and then to create a group of diagnostics tools and analyze them from the selected criteria. The theoretical part deals with the theme of the pedagogical evaluation and the pedagogical diagnostics of preschool children. The empirical part presents the data obtained from the quantitatively oriented research with use of the analyzed documents. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
44885
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account