Úroveň slovní zásoby u dětí předškolního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Žáková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Lacinová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:35Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:35Z |
|
dc.date.issued |
2016-10-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39588
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem bakalářské práce je zjistit úroveň slovní zásoby u dětí předškolního věku. V teoretické části sumarizujeme vývoj řeči, komunikaci a slovní zásobu u dětí předškolního věku. V praktické části předkládáme výsledky kvantitativního výzkumu realizovaného prostřednictvím testování. Jsou zde vyhodnoceny výsledky dětí z běžné a logopedické třídy, srovnány výsledky mezi dívkami a chlapci, rozdíly mezi mladšími a staršími dětmi. Ze zjištěných dat vyplynulo, že děti z běžné třídy mateřské školy dosáhly vyšší úrovně slovní zásoby než děti z logopedické třídy a úroveň slovní zásoby u dívek a chlapců jsou vyrovnané. |
|
dc.format |
60 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
slovní zásoba
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
vývoj řeči u dětí
|
cs |
dc.subject |
jazykové roviny řeči
|
cs |
dc.subject |
vocabulary
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
speech development of children
|
en |
dc.subject |
language levels of speech
|
en |
dc.title |
Úroveň slovní zásoby u dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Vocabulary Level of Preschool Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vašíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical-empiric character. The aim of this bachelor thesis is to find out the vocabulary level of preschool children. In the theoretical part we summarize the development of speech, communication and vocabulary level of preschool children. In the practical part we present the results of the quantitative research realized through testing. There are evaluated the results of children from regular and logopedic class, there are compared the results between girls and boys, the differences between younger and older children. These ascertained data show that children from of a regular class in kindergarten classes have a higher vocabulary level than children from a logopedic class and that the vocabulary level of girls and boys is balanced. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
44898
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
vývoj řeči
|
cs |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
speech development
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account