Zpětná vazba učitele v komunikaci s dítětem v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zpětná vazba učitele v komunikaci s dítětem v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Hana
dc.contributor.author Zahnašová, Markéta
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:36Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:36Z
dc.date.issued 2016-11-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39595
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se zpětnou vazbou učitele v komunikaci s dítětem v mateřské škole. V teoretické části jsou popsány druhy komunikace, které je nutné si v rámci tématu připomenout. Dále vymezuje teoretická východiska z oblasti výukové komunikace a popisuje zpětnou vazbu v komunikaci. Empirická část práce se věnuje kvalitativně orientovanému výzkumu, který byl realizován prostřednictvím zúčastněného pozorování. Hlavním cílem tohoto výzkumu bylo popsat, jak probíhá komunikace mezi učitelem a dítětem v mateřské škole se zaměřením na zpětnou vazbu. Na základě analýzy dat byla popsána zpětná vazba, která má mnoho podob.
dc.format 53
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject výuková komunikace cs
dc.subject zpětná vazba cs
dc.subject communication en
dc.subject classroom communication en
dc.subject feedback en
dc.title Zpětná vazba učitele v komunikaci s dítětem v mateřské škole
dc.title.alternative Feedback of the teacher in communication with a child in nursery school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2017-06-14
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-empirical character and is focused on teacher's feed-back in communication with a child in a kindergarten. The theoretical part describes the communication types that need to be reminded for the purpose of this topic. It further de-fines the theoretical bases of the classroom communication field and describes feedback in communication.The empirical part of this thesis is dedicated to a qualitative oriented research, which was realized by the method of participant observation. The main aim of this research was to describe how the communication between a teacher and a child is performed with focus on feedback. Based on the data analysis, the feedback, which has many forms, was described.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 44906
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-25
local.subject pedagogická komunikace cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject communication in learning and scholarship en
local.subject kindergartens en


Files in this item

Files Size Format View Description
zahnašová_2017_dp.pdf 2.753Mb PDF View/Open None
zahnašová_2017_op.docx 17.39Kb Unknown View/Open None
zahnašová_2017_vp.docx 16.65Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account