Zpětná vazba učitele v komunikaci s dítětem v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Zahnašová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:36Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:36Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39595
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se zpětnou vazbou učitele v komunikaci s dítětem v mateřské škole. V teoretické části jsou popsány druhy komunikace, které je nutné si v rámci tématu připomenout. Dále vymezuje teoretická východiska z oblasti výukové komunikace a popisuje zpětnou vazbu v komunikaci. Empirická část práce se věnuje kvalitativně orientovanému výzkumu, který byl realizován prostřednictvím zúčastněného pozorování. Hlavním cílem tohoto výzkumu bylo popsat, jak probíhá komunikace mezi učitelem a dítětem v mateřské škole se zaměřením na zpětnou vazbu. Na základě analýzy dat byla popsána zpětná vazba, která má mnoho podob. |
|
dc.format |
53 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
výuková komunikace
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
classroom communication
|
en |
dc.subject |
feedback
|
en |
dc.title |
Zpětná vazba učitele v komunikaci s dítětem v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Feedback of the teacher in communication with a child in nursery school |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2017-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character and is focused on teacher's feed-back in communication with a child in a kindergarten. The theoretical part describes the communication types that need to be reminded for the purpose of this topic. It further de-fines the theoretical bases of the classroom communication field and describes feedback in communication.The empirical part of this thesis is dedicated to a qualitative oriented research, which was realized by the method of participant observation. The main aim of this research was to describe how the communication between a teacher and a child is performed with focus on feedback. Based on the data analysis, the feedback, which has many forms, was described. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
44906
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-25 |
|
local.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
communication in learning and scholarship
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account