dc.contributor.advisor |
Liebenberger, Július
|
|
dc.contributor.author |
Truhlář, Dominik
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:51Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:51Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39721
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem zkoumání bakalářské práce jsou atmosféry a nálady ve filmu, které vytvářejí celkový dojem v dané scéně např. romantická scéna tak, aby v divákovi vyvolala co nejpřesnější pocity, které ve vzájemné symbióze všech aspektů obrazového vyprávění, pomohla k umocnění atmosféry pro dějovou linii nebo hereckou akci. Dále se zabýváme skrytými symboly v obraze, které mají vyšší umělečtější a symboličtější význam dané scény, které nejdou na první pohled snadno dekódovat, a teprve po bližší analýze vnímáme hlubší význam vizuálního ztvárnění obrazu. |
|
dc.format |
65s. (63060 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Světlo
|
cs |
dc.subject |
barva
|
cs |
dc.subject |
mizanscéna
|
cs |
dc.subject |
dramaturgie obrazových prostředků
|
cs |
dc.subject |
Light
|
en |
dc.subject |
color
|
en |
dc.subject |
misan-scene
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] 1. Teoretická část: Dramaturgie vybraných filmových scén ve vztahu k barvě, světlu a mizanscéně 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] 1. Theoretical part: The dramaturgy of selected film scenes in relation to color, light and mise en sc?ne. 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at Least 10 mins, camera |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hardoš, Jozef |
|
dc.date.accepted |
2017-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of research of this bachelor thesis are atmospheres and moods in a movie that creates the overall impression in a particular scene, as for example to evoke spectator's feelings as precise as possible in a romantic scene; which helps strenghten the atmosphere for the story line or actress' action based on a mutually symbiosis of all aspects scene nar-rations. Furthermore, we deal with hidden symbols in the picture, which have higher artis-tic and symbolistic meanings in a particular scene not easy to decode on the first sight, and we percieve the deeper importance of the visual rendering of the picture only after a closer analysis. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
45090
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2017-05-09 |
|
local.subject |
audiovizuální díla
|
cs |
local.subject |
audiovisual works
|
en |