Hodnotové orientace vysokoškolských studentů optikou teorie S. H. Schwartze
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kalenda, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Janošová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:12:57Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:12:57Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39763
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá hodnotovou orientací vysokoškolských studentů prezenčního a kombinovaného studia oboru Sociální pedagogika Fakulty humanitních studií a studentů prezenčního studia Fakulty managementu a ekonomiky ve Zlíně. Teoretická část práce vymezuje pojem hodnota z hlediska společenských věd, definuje hodnotové typologie, popisuje situaci vysokoškolských studentů a předkládá výzkumy hodnotové orientace v ČR. Praktická část seznamuje s dotazníkovým šetřením, které proběhlo mezi zmíněnými vysokoškolskými studenty. Cílem praktické části bylo zjištění hodnotových orientací studentů FAME a FHS na základě koncepce S. H. Schwartze pomocí dotazníku PVQ. |
|
dc.format |
97 s. (174 217 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hodnotová orientace
|
cs |
dc.subject |
hodnotový systém
|
cs |
dc.subject |
vysokoškolští studenti
|
cs |
dc.subject |
S. H. Schwartz
|
cs |
dc.subject |
PVQ
|
cs |
dc.subject |
value orientation
|
en |
dc.subject |
value system
|
en |
dc.subject |
university students
|
en |
dc.subject |
S. H. Schwartz
|
en |
dc.subject |
PVQ
|
en |
dc.title |
Hodnotové orientace vysokoškolských studentů optikou teorie S. H. Schwartze |
|
dc.title.alternative |
Value Orientations of University Students in the Optics of S. H. Schwartz's Theory |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Karger, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2017-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with value orientations of both full and part-time students of Social pedagogy at the Faculty of Humanities and full-time students of the Faculty of Man-agement and Economics, both faculties being part of Tomas Bata University in Zlin. Theo-retical part of the thesis defines the term value from the point of view of social sciences, introduces the value typology, describes life conditions of university students and presents relevant value orientations researches in the Czech Republic. In the practical part the author interprets results of their survey among aforementioned students based on S. H. Schwartz concept and using PVQ questionnaire. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45152
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
local.subject |
Schwartz, Shalom, H.
|
cs |
local.subject |
sociální psychologie
|
cs |
local.subject |
vysokoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
Schwartz, Shalom, H.
|
en |
local.subject |
social psychology
|
en |
local.subject |
college students
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account