Marketingová strategie Moravskoslezského kraje
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová strategie Moravskoslezského kraje |
Author: |
Churá, Kateřina
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
Diplomová práce podrobuje analýze současný stav marketingové komunikace Moravskoslezského kraje. Práce je zaměřená na definování pojmů a popsání procesů komunikace, ale také role médií v tomto procesu a jejich působení na zkreslení reality. Cílem ovšem není jen popsání procesu komunikace, jeho specifičnost a úskalí, ale také analýza stávajících metod, forem a prostředků komunikace Moravskoslezského kraje s veřejností. Analýza je zaměřena na zmapování tvorby a možnosti změny značky regionu. Výsledkem je návrh nejefektivnější marketingové strategie Moravskoslezského kraje pro jednu z cílových skupin, kterými jsou podnikatelé a investoři. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3978
|
Date:
|
2007-04-18 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2017
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4940
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account