Marketingová strategie Moravskoslezského kraje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie Moravskoslezského kraje

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie Moravskoslezského kraje
Author: Churá, Kateřina
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Diplomová práce podrobuje analýze současný stav marketingové komunikace Moravskoslezského kraje. Práce je zaměřená na definování pojmů a popsání procesů komunikace, ale také role médií v tomto procesu a jejich působení na zkreslení reality. Cílem ovšem není jen popsání procesu komunikace, jeho specifičnost a úskalí, ale také analýza stávajících metod, forem a prostředků komunikace Moravskoslezského kraje s veřejností. Analýza je zaměřena na zmapování tvorby a možnosti změny značky regionu. Výsledkem je návrh nejefektivnější marketingové strategie Moravskoslezského kraje pro jednu z cílových skupin, kterými jsou podnikatelé a investoři.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3978
Date: 2007-04-18
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2017
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4940


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
churá_2007_dp.pdfBlocked 4.877Mb PDF View/Open
churá_2007_vp.doc 68Kb Microsoft Word View/Open
churá_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account