dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Kuncová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:00Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:00Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39787
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem profesionalizace učitelů mateřských škol. Jejím cílem bylo popsat proces profesionalizace studentů učitelství pro mateřské školy, kteří studují na UTB ve Zlíně. Autorka teoreticky vymezuje koncept profesního rozvoje učitele se zřetelem na učitele mateřské školy. Specifickou pozornost věnuje etapě profesního startu učitele a motivaci k profesní orientaci a profesní identitě učitele. Tenhle motiv je také v centru pozornosti empirické části práce. |
|
dc.format |
63 s. (104 129 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
profesionalizace učitelů
|
cs |
dc.subject |
učitel mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
profesní dráha učitele
|
cs |
dc.subject |
profesní start učitele
|
cs |
dc.subject |
motivy profesní orientace
|
cs |
dc.subject |
profesní identita učitele
|
cs |
dc.subject |
teachers professionalization
|
en |
dc.subject |
pre-school teacher
|
en |
dc.subject |
teacher professional career
|
en |
dc.subject |
teacher professional start
|
en |
dc.subject |
motives for professional orientation
|
en |
dc.subject |
teacher professional identity
|
en |
dc.title |
Profesionalizace studentek učitelství pro mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
Professionalization of University Students of Pre-school Education |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with professionalization of pre-school teachers. The main goal was to describe the process of professionalization of pre-school education students at Tomas Bata University in Zlín. The author theoretically defines a concept of teacher professional development with main aim to pre-school teacher. Another part is focused on teacher professional start and also motives for professional orientation and teacher professional identity. This motive is also a focal point of the empirical part of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45183
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2017-04-11 |
|
local.subject |
profese učitele
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
začínající učitelé
|
cs |
local.subject |
profesní motivace
|
cs |
local.subject |
teacher career
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
beginning teachers
|
en |
local.subject |
vocational motivation
|
en |