Prostorové úpravy dialogu v dlouhometrážním hraném filmu - způsoby vytváření prostoru pro vícekanálové aplikace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Grečnár, Ján
|
|
dc.contributor.author |
Vrtěl, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:01Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:01Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39796
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá problematikou postprodukčních úprav prostorové informace mluve-ného slova v audiovizuálním díle s využitím ve vícekanálovém zvuku. V úvodní části defi-nuje základní vlastnosti dialogu a historii vícekanálových systémů. Další části se věnují sa-motným aplikacím pro tvorbu prostoru a práci s nimi. Poslední část zkoumá jaké subjektivní pocity lze vyvolat za pomocí prostorových úprav dialogu. |
|
dc.format |
45 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dialog
|
cs |
dc.subject |
DAW
|
cs |
dc.subject |
prostorový zvuk
|
cs |
dc.subject |
dozvuk
|
cs |
dc.subject |
mistr zvuku
|
cs |
dc.subject |
plug-in
|
cs |
dc.subject |
stopa
|
cs |
dc.subject |
dialogue
|
en |
dc.subject |
DAW
|
en |
dc.subject |
surround sound
|
en |
dc.subject |
reverb
|
en |
dc.subject |
sound engineer
|
en |
dc.subject |
plug-in
|
en |
dc.subject |
track
|
en |
dc.title |
Prostorové úpravy dialogu v dlouhometrážním hraném filmu - způsoby vytváření prostoru pro vícekanálové aplikace |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Space corections of dialogue in Motion Pictures - options of creating space in multichanel aplications 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 20 min., sound composition |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hruda, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with posproduction editing of dialogue space in audiovisual work with using in multichannel sound. In the firts part this work define basic properties of dialogue and history of multichannel systems. Another part is devoted to aplications for creating space and work with them. Last part explore which subjective emotions are able to evoke by space editing of dialogue. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Sound Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
45193
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-05-09 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account