Sociálně pedagogický přístup učitele směřující k prosociálnímu chování žáků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociálně pedagogický přístup učitele směřující k prosociálnímu chování žáků

Show full item record

No preview available
Title: Sociálně pedagogický přístup učitele směřující k prosociálnímu chování žáků
Author: Nováková, Zita
Advisor: Bakošová, Zlatica
Abstract: Diplomová práce zkoumá význam sociálně pedagogického přístupu učitele ve vývoji prosociálního chování žáků. Má teoreticko- empirický charakter. Zabývá se vymezením sociálně pedagogického přístupu a jeho významu ve vyučovaní. Zaměřujeme se na humanistický přístup, popisujeme problémového žáka i to, jak s takovým žákem pracovat ve smyslu sociálně pedagogického přístupu. Dále uvádíme přehled odborníků pomáhajících profesí ve škole a jejich kompetence. Závěr práce je věnován rozvoji prosociálního chování žáků ve výuce, přičemž svou pozornost zaměřujeme na okruhy a metody využívané ve výuce cizího jazyka. Dominantním problémem této práce je sociálně pedagogický přístup. Okruhy a metody ve výuce jsou problémem sekundárním.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39815
Date: 2016-11-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: D 45224


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
nováková_2017_dp.pdf 2.344Mb PDF View/Open None
nováková_2017_op.docx 20.47Kb Unknown View/Open None
nováková_2017_vp.doc 59Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account