Další profesní vzdělávání pracovníků v sociálních službách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrnčiříková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Pavelková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:04Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:04Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39824
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na profesní rozvoj pracovníků v sociálních službách. Teoretická část konkretizuje pojem sociální služby a jejich ukotvení v legislativním rámci, další část se zabývá problematikou celoživotního vzdělávání. Pozornost je zaměřena na transformaci z velkokapacitních pobytových sociálních zařízení ve služby komunitního typu. Praktická část pomocí kombinace kvalitativních a kvantitativních metod (rozhovor, dotazník) zjišťuje, s jakými problémy se potýkají pracovníci sociálních služeb v rámci svého profesního rozvoje. Výzkumné šetření zjišťuje, v jakých oblastech se tito pracovníci mají potřebu vzdělávat a zda jsou jejich očekávání v oblasti profesního rozvoje naplňována. Respondenty jsou pracovníci poskytující přímou péči klientům v institucích typu "chráněného bydlení". |
|
dc.format |
90 s. (152 324 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální služby
|
cs |
dc.subject |
pracovník v sociálních službách
|
cs |
dc.subject |
celoživotní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
profesní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
transformace ústavů
|
cs |
dc.subject |
Social services
|
en |
dc.subject |
social worker
|
en |
dc.subject |
lifelong learning
|
en |
dc.subject |
professional education
|
en |
dc.subject |
transformation of institutions
|
en |
dc.title |
Další profesní vzdělávání pracovníků v sociálních službách |
|
dc.title.alternative |
Professional Development and Training of Social Service Workers |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2017-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis is focused on the professional development of staff employed in social services. Its theoretical part specifies the term of social services and its anchorage in the legislative framework, the next part deals with the concept of lifelong learning. Attention is dedicated to the transformation from large residential social service facilities into those community-based. The practical part of thesis is based upon a combination of qualitative and quantitative methods (interview, questionnaire) figuring out what kind of problems the employees in social services face in their professional development . Research identifies areas in which these workers have a need to be educated and whether thein expectations of professional development are met. The interviewed respondents are those providing direct care to clients in institutions such as "sheltered housing". |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45234
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
local.subject |
sociální pracovníci
|
cs |
local.subject |
další vzdělávání
|
cs |
local.subject |
social workers
|
en |
local.subject |
continuing education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account