dc.contributor.advisor |
Krystoň, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Petříková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:05Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:05Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39830
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou edukace seniorů, konkrétně tím, jak senioři vnímají lektora a jeho osobnost v kontextu kvality edukačního procesu. Teoretická část práce vymezuje teoretická a sociální východiska edukace seniorů, její význam, specifika, formy a metody. Dále popisuje osobnost lektora a věnuje se jednotlivým kompetencím, kterými by měl lektor působící v této oblasti disponovat. Na teoretickou část navazuje část praktická, jejímž cílem je zjistit, jak senioři, jako účastníci edukace, hodnotí důležitost jednotlivých kompetencí lektora. Pro realizaci výzkumu je zvolen kvantitativní přístup, přičemž požadovaná data jsou sbírána prostřednictvím dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
98 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
edukace seniorů
|
cs |
dc.subject |
lektor dalšího vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
senior
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
senior education
|
en |
dc.subject |
further education lector
|
en |
dc.subject |
senior
|
en |
dc.subject |
competencies
|
en |
dc.title |
Lektor v edukaci seniorů |
|
dc.title.alternative |
Lecturer of Senior Citizens´ Education |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krausová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis is dealing with issues related to senior education, analysis lecture's personality and his particular competencies. It's divided into two parts, theoretical and practical. Theoreti-cal part focuses on theoretical and social bases of senior education, it's meaning, specifics, forms and methods. The main aim of practical part is to find out how seniors as direct par-ticipants of education evaluate importance of particular competencies of lecturer. Research was realized by quantitative method, required data were collected by using questionnaire survey. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45242
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
local.subject |
vzdělávání seniorů
|
cs |
local.subject |
osobnost pedagoga
|
cs |
local.subject |
učitelské kompetence
|
cs |
local.subject |
older adult education
|
en |
local.subject |
personality of the teacher
|
en |
local.subject |
teaching skills
|
en |