Vztah sociální pedagogiky a andragogiky v oblasti vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Krausová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Šalomonová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:07Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:07Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39850
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje vztahu sociální pedagogiky a andragogiky v oblasti vzdělávání. Teoretická část je zaměřena na teoretické východiska a historii vzniku obou vědních disciplín. Předmětu a úkolu, kterým se obě vědní disciplíny zabývají a formami, které při své práci uplatňují. Ve všech oblastech, kterými se diplomová práce zabývá, dochází ke komparaci obou vědních disciplín, k hledání podobností i specifických rozdílů. Empirická část odráží názory sociálních pedagogů a andragogů na tuto problematiku, na praktickou provázanost obou vědních oborů, co se týká jejich předmětu a úkolu. Zajímá nás také používání metod a forem sociální pedagogiky a andragogiky a jejich vzájemné možnosti aplikace a celkové spolupráce mezi těmito vědními obory ve vzdělávání. |
|
dc.format |
118 s. 199 675 znaků |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
andragogika
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
evaluace
|
cs |
dc.subject |
formy vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
komparace
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
metody vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
společenské prostředí
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
vyučování
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
andragogy
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
forms of education
|
en |
dc.subject |
comparison
|
en |
dc.subject |
competencies
|
en |
dc.subject |
methods of education
|
en |
dc.subject |
social education
|
en |
dc.subject |
social enviroment
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
teaching
|
en |
dc.subject |
schooling
|
en |
dc.subject |
feedback
|
en |
dc.title |
Vztah sociální pedagogiky a andragogiky v oblasti vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
The Relationship of Social Pedagogy and Adult Pedagogy in Education |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2017-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis discusses the relationship of social education and andragogy. The theoretical part is focused on theoretical basis and history of origin of both disciplines. The object and task, which both disciplines deal with and forms that apply in their work. In all areas the thesis deals with, there is a comparison of both disciplines to search for similarities and specific differences. Empirical part reflects the views of social educators and andragogs on this issue, on practical links of both disciplines in terms of their object and task. We also are interested in using the methods and forms of social education and andragogy and their mutual possibilities of application and general cooperation between these disciplines in education. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45276
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account