[NEOBHÁJENO] Sociální gramotnost žáků středních odborných škol a odborných učilišť
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Čech, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:11Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:11Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39881
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním úrovně sociální gramotnosti žáků na středních od-borných školách a odborných učilištích. Teoretická část je věnována vymezení jednotlivých oblastí gramotností a seznámení s nimi. Věnujeme se osobnosti žáka a specifiky vzdělání na středních odborných školách a učilištích a vzdělávacím programů. Praktická část se zabývá samotným výzkumem úrovně sociální gramotnosti žáků na školách v České republice. Vý-zkum je kvantitativní a je realizován metodou dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
42 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
gramotnost
|
cs |
dc.subject |
sociální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
sociální kompetence
|
cs |
dc.subject |
sociální inteli-gence
|
cs |
dc.subject |
emoční inteligence
|
cs |
dc.subject |
literacy
|
en |
dc.subject |
social literacy
|
en |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.subject |
social competence
|
en |
dc.subject |
social intelligence
|
en |
dc.subject |
emotional intelligence
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Sociální gramotnost žáků středních odborných škol a odborných učilišť |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Social Literacy of Students at Secondary Technical Schools and Vocational Schools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the study of the level of social literacy of pupils at vocatio-nal schools and vocational trainings. The theoretical part is devoted to defining individual areas of literacy and familiarizing with it. We are focused on pupils' personalities and speci-fics of education at vocational schools and vocational trainings, and on educational pro-grams. The practical part deals with the research of the level of pupils' social literacy at schools in the Czech republic. The research is quantitative and is implemented by the que-stionnaire survey method. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45313
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2017-04-26 |
|
local.subject |
střední odborná učiliště
|
cs |
local.subject |
secondary vocational schools
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account