Finanční gramotnost uživatelů denního stacionáře
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Blaštíková, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Darmovzalová, Ela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:11Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:11Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39882
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá úrovní finanční gramotnosti uživatelů denního stacionáře, je zaměřena na úroveň jejich dosažených vědomostí a schopností. V rámci teoretické části je definován klíčový pojem mentální retardace, popsána klasifikace mentální retardace, psychické zvláštnosti a osobnost člověka s lehkou mentální retardací. Druhá část se věnuje sociální práci s osobami s lehkou mentální retardací. Třetí kapitola vymezuje složky finanční gramotnosti. Formuluje obsahové složky cenové, rozpočtové a peněžní gramotnosti. V empirické části je použit kvantitativní výzkum realizovaný prostřednictvím dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
69 s. (82823 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Mentální retardace
|
cs |
dc.subject |
Sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
Sociální služby
|
cs |
dc.subject |
Speciální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
Finanční gramotnost
|
cs |
dc.subject |
Denní stacionář
|
cs |
dc.subject |
mental retardation
|
en |
dc.subject |
social pedagogy
|
en |
dc.subject |
social service
|
en |
dc.subject |
special pedagogy
|
en |
dc.subject |
financial literacy
|
en |
dc.subject |
daily-care centre
|
en |
dc.title |
Finanční gramotnost uživatelů denního stacionáře |
|
dc.title.alternative |
Financial Literacy of Day Care Center Clients |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the level of financial literacy of daily-care centre clients. It is focused on the real level of their achieved knowledge and skills. Within the theoretical part the key term of mental retardation is defined, the classification of mental retardation is described as well as the psychological characteristics and the personality of an individual with mild mental retardation. The second part concentrates on the social work with mildly retarded clients. The third chapter specifies the components of financial literacy. It describes the elements of price, budget, and monetary literacy. The empirical part consists of a quantitative research realized through questionnaire survey. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45314
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-25 |
|
local.subject |
mentálně postižení
|
cs |
local.subject |
finance
|
cs |
local.subject |
osobní finance
|
cs |
local.subject |
people with mental disabilities
|
en |
local.subject |
finance
|
en |
local.subject |
personal finance
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account