Autorita vychovatele ve školní družině
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Dostálková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:12Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:12Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39884
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou respektování autority vychovatele z hlediska interakčních stylů. Teoretická část je zaměřena na osobnost vychovatele a jeho kompetence, na legislativu a také specifika práce vychovatele. Kapitola, která se věnuje školní družině, podává informace o vymezení školní družiny dle legislativy, uvádí vedenou dokumentaci, popisuje formy a metody školní družiny a v neposlední řadě se věnuje činnostem ve školní družině. V poslední kapitole jsou popsány interakční styly a autorita obecně. Praktická část se soustředí na problematiku autority vychovatele spojenou s interakčními styly ve školní družině. |
|
dc.format |
70s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Autorita
|
cs |
dc.subject |
vychovatel
|
cs |
dc.subject |
školní družina
|
cs |
dc.subject |
interakční styl
|
cs |
dc.subject |
interakce
|
cs |
dc.subject |
výchova mimo vyučování
|
cs |
dc.subject |
Authority
|
en |
dc.subject |
educator
|
en |
dc.subject |
school club
|
en |
dc.subject |
interaction style
|
en |
dc.subject |
interaction
|
en |
dc.subject |
after-school education
|
en |
dc.title |
Autorita vychovatele ve školní družině |
|
dc.title.alternative |
Educators´ Authority in a School Club |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2017-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with the problém of respecting the authority of educators in terms of interaction styles. The theoretical part is focused on the personality of the educator and his competence on the legislation and the specifics of the work of educators. The chapter dedicated to after-school club, provides information on the definition of school clubs according to the legislation, stated led by documentation describes the forms and methods of school clubs and activities in the after-school club. The last chaptes desribes the intera-ction styles and authority in general. The practital part focuses on the issue of the authority of educators connected with interaction styles in after-school club. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45316
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-26 |
|
local.subject |
vychovatelé
|
cs |
local.subject |
vychovatelky
|
cs |
local.subject |
školní družiny
|
cs |
local.subject |
educators
|
en |
local.subject |
women educators
|
en |
local.subject |
school clubs
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account