Projekt založení svatebního salonu ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt založení svatebního salonu ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Virglerová, Zuzana
dc.contributor.author Králíková, Jana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:14Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:14Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39904
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá projektem založení svatebního salónu ve Zlíně. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy z oblasti podnikání, sestavení podnikatelského plánu a také vymezení služeb. V praktické části je nejdříve sestavena analýza trhu, která obsahuje PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, SWOT analýzu a v neposlední řadě vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě analýzy trhu je dále sestaven projekt založení svatebního salónu, jehož součástí je poslání, vize, cíle projektu, potom marketingový mix, zakladatelský rozpočet a finanční plán. Závěrečná kapitoly pak hodnotí projekt z hlediska času a možných rizik, které mohou v průběhu podnikání nastat.
dc.format 97 s. (106 102 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikání cs
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject svatební salon cs
dc.subject svatební šaty cs
dc.subject business en
dc.subject business plan en
dc.subject bridal salon en
dc.subject wedding dress en
dc.title Projekt založení svatebního salonu ve Zlíně
dc.title.alternative The Project Concerning an Establishment of Bridal Salon in Zlin
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Papadaki, Šárka
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on project of establishment of a bridal salon in Zlin. This work is divided into two parts. In theoretical part there are identified the key theoretical knowlege of business, compilation of business plan and also definition of services. In practical part the analysis of market is set up at first, it consists of PEST analysis, Porter ´s five forces analy-sis, swot analysis and evaluation of survey last but not least. Based on analysis of market the project of establishment of bridal salon is set up. Its part is mission, vision and the go-als of project, marketing mix, founding budget and financial plan. The final chapter evaluates project based on time analysis and risk analysis, which can comes in business.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45345
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
králíková_2017_dp.pdf 2.567Mb PDF View/Open None
králíková_2017_op.pdf 599.2Kb PDF View/Open None
králíková_2017_vp.docx 23.78Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account