Projekt založení svatebního salonu ve Zlíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Virglerová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Králíková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:14Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:14Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39904
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá projektem založení svatebního salónu ve Zlíně. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vymezeny klíčové pojmy z oblasti podnikání, sestavení podnikatelského plánu a také vymezení služeb. V praktické části je nejdříve sestavena analýza trhu, která obsahuje PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil, SWOT analýzu a v neposlední řadě vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě analýzy trhu je dále sestaven projekt založení svatebního salónu, jehož součástí je poslání, vize, cíle projektu, potom marketingový mix, zakladatelský rozpočet a finanční plán. Závěrečná kapitoly pak hodnotí projekt z hlediska času a možných rizik, které mohou v průběhu podnikání nastat. |
|
dc.format |
97 s. (106 102 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
svatební salon
|
cs |
dc.subject |
svatební šaty
|
cs |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
bridal salon
|
en |
dc.subject |
wedding dress
|
en |
dc.title |
Projekt založení svatebního salonu ve Zlíně |
|
dc.title.alternative |
The Project Concerning an Establishment of Bridal Salon in Zlin |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Papadaki, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on project of establishment of a bridal salon in Zlin. This work is divided into two parts. In theoretical part there are identified the key theoretical knowlege of business, compilation of business plan and also definition of services. In practical part the analysis of market is set up at first, it consists of PEST analysis, Porter ´s five forces analy-sis, swot analysis and evaluation of survey last but not least. Based on analysis of market the project of establishment of bridal salon is set up. Its part is mission, vision and the go-als of project, marketing mix, founding budget and financial plan. The final chapter evaluates project based on time analysis and risk analysis, which can comes in business. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45345
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account