Postoje českých a finských učitelů základních škol k sexuální výchově

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje českých a finských učitelů základních škol k sexuální výchově

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Kociánová, Daniela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:16Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:16Z
dc.date.issued 2016-11-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39917
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je orientována na problematiku sexuální výchovy na základní škole. Teoretická část nastiňuje obecné pojetí sexuální výchovy, její obsah, přístupy, podmínky, metody a cíle. Zaměřuje se také na porovnání vývoje a historie sexuální výchovy v České republice s Finskem a požadavky na připravenost a osobnost pedagoga na výuku této výchovy. V praktické části jsou analyzovány výsledky kvantitativního výzkumného šetření, které zjišťují postoje učitelů k sexuální výchově. Hlavním cílem práce je zjistit a porovnat postoje učitelů z České republiky a z Finska k sexuální výchově na základní škole.
dc.format 78 s. (124 823)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sexuální výchova cs
dc.subject výchova ke zdraví cs
dc.subject rodinná výchova cs
dc.subject postoje cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject učitelé cs
dc.subject Finsko cs
dc.subject Česká republika cs
dc.subject sex education en
dc.subject health education en
dc.subject sexualy education en
dc.subject stances en
dc.subject primary education en
dc.subject compre-hensive education en
dc.subject teachers en
dc.subject Finland en
dc.subject Czech Republic en
dc.title Postoje českých a finských učitelů základních škol k sexuální výchově
dc.title.alternative Attitudes of Czech and Finnish Primary School Teachers to Sex Education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šalenová, Eva
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the matters of sex education in comprehensive school. The theoretical part of the thesis introduces general conception of sex education, its content, attitudes, conditions, methods and goals. At the same time, it also presents comparison of the historical background of sex education and its progress in Czech Republic and in Fin-land. The practical part is based on outcomes of the quantitative research in which teachers stances to sex education are presented. The main aim of the thesis is to describe teachers stances and compare them between Czech Republic and Finland.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45360
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-24
local.subject sexuální výchova cs
local.subject základní školy cs
local.subject Finsko cs
local.subject Česko cs
local.subject sex education en
local.subject elementary schools en
local.subject Finland en
local.subject Czechia en


Files in this item

Files Size Format View Description
kociánová_2017_dp.pdf 6.877Mb PDF View/Open None
kociánová_2017_op.docx 17.21Kb Unknown View/Open None
kociánová_2017_vp.docx 18.45Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account