Reality show, Nová cesta k divákovi
Show full item record
No preview available
Title:
|
Reality show, Nová cesta k divákovi |
Author: |
Vrbecká, Dita
|
Advisor: |
Gindl-Tatárová, Zuzana
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem reality show. V první části popisuje její vývoj a komerční aspekt. Další část se zabývá tím, jak český divák vnímá a hodnotí tento nový fenomén. Důraz je rovněž kladen na etickou stránku a názory nejrůznějších odborníků (sociologů, psychologů, novinářů, producentů, samotných soutěžících ) Hlavní náplní mého zkoumání jsou vznikající stereotypy, neboli často používané prvky v reality show a popis jednotlivých odvětví filmové řeči a jak se projevují v tomto žánru. V poslední kapitole popisuji nejznámější reality show, vysílané v České republice a také uvádím řadů příkladů z jiných zemí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3998
|
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav animace a audiovize |
Discipline:
|
Multimedia a design - Audiovize |
Grade for thesis and defense:
|
A
674
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account