A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Show full item record
No preview available
Title:
|
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers |
Author: |
Čumpelík, Jakub
|
Advisor: |
Vaněk, Jiří
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce ukazuje, že lze jednoduše a lehce sestavit marketingový komunikační mix za účelem získání zákazníků, aniž by bylo třeba vynakládat finanční prostředky, stačí pouze čas. Teoretická část práce obsahuje marketingový mix, marketingový komunikační mix a analýzy, které by měly společnostem pomoci odhalit jejich přednosti a zápory. Analytická část sestává ze zkoumání firmy LIMEX-TECHNIK s.r.o. a jejích konkurentů. Na základě analýz jsou firmě LIMEX-TECHNIK s.r.o. navrhnuta řešení, některá z nich dokonce popsána, jak fungovaly v případě LIMEX-TECHNIK s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40024
|
Date:
|
2016-11-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
C
45505
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account