An Analysis of the Competitiveness of the Beauty Salon Vital Centrum

DSpace Repository

Language: English čeština 

An Analysis of the Competitiveness of the Beauty Salon Vital Centrum

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Haluzová, Kristýna
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:31Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:31Z
dc.date.issued 2016-11-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40034
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti salonu krásy Vital Centrum. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing malých a středních podniků, marketingový mix či konkurence a konkurenceschopnost. V praktické části byla provedena analýza konkurenceschopnosti s využitím benchmarkingu, PESTLE analýzy, SWOT analýzy a matic EFE a IFE. Na závěr byla navržena doporučení ke zlepšení konkurenceschopnosti salonu.
dc.format 74 s. (86 909 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject malý a střední podnik cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject EFE matice cs
dc.subject IFE matice cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject small and medium business en
dc.subject competitiveness en
dc.subject competition en
dc.subject benchmarking en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject EFE matrix en
dc.subject IFE matrix en
dc.title An Analysis of the Competitiveness of the Beauty Salon Vital Centrum
dc.title.alternative An Analysis of the Competitiveness of the Beauty Salon Vital Centrum
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Haltofová, Barbora
dc.date.accepted 2017-06-13
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis deals with a competitive analysis of the beauty salon Vital Centrum. In theoretical part, issues concerning marketing of small and medium businesses, marketing mix, competition and competitiveness are explained. In the analytical part, the competitiveness was analysed using benchmarking, PESTLE analysis, SWOT analysis and EFE and IFE matrices. At the end of the thesis, recommendations for improving the competitiveness were suggested.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 45517
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-05-04
local.subject malé a střední podniky cs
local.subject kosmetika cs
local.subject small and medium-sized enterprises en
local.subject cosmetics en


Files in this item

Files Size Format View Description
haluzová_2017_dp.zip 187.4Kb Unknown View/Open None
haluzová_2017_op.pdf 154.3Kb PDF View/Open None
haluzová_2017_vp.doc 48.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account