Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s |
Author: |
Radoňová, Anna
|
Advisor: |
Durďáková, Jana
|
Abstract:
|
Předložená diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu marketingové strategie pro-gramu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s. NAPROHELP je nový přístup nabízející přirozené řešení neplodnosti. Teoretická část popisuje specifika marketingu ve zdravotnic-tví, věnuje se teorii strategického marketingu a postupům tvorby marketingové strategie. Analytická část práce obsahuje charakteristiku organizace, analýzu současného stavu re-produkční medicíny v ČR, PEST analýzu, Porterův model pěti sil a analýzu znalosti pro-gramu NAPROHELP u léčených párů formou dotazníkového šetření. Analytickou část shrnuje SWOT analýza. Projekt je rozpracován přes definování vize, poslání a cílů až po jednotlivé akční plány. V závěru práce byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40064
|
Date:
|
2016-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management ve zdravotnictví |
Grade for thesis and defense:
|
B
45560
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account