Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s
Author: Radoňová, Anna
Advisor: Durďáková, Jana
Abstract: Předložená diplomová práce je zaměřena na tvorbu projektu marketingové strategie pro-gramu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s. NAPROHELP je nový přístup nabízející přirozené řešení neplodnosti. Teoretická část popisuje specifika marketingu ve zdravotnic-tví, věnuje se teorii strategického marketingu a postupům tvorby marketingové strategie. Analytická část práce obsahuje charakteristiku organizace, analýzu současného stavu re-produkční medicíny v ČR, PEST analýzu, Porterův model pěti sil a analýzu znalosti pro-gramu NAPROHELP u léčených párů formou dotazníkového šetření. Analytickou část shrnuje SWOT analýza. Projekt je rozpracován přes definování vize, poslání a cílů až po jednotlivé akční plány. V závěru práce byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40064
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: B 45560


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
radoňová_2017_dp.pdf 3.714Mb PDF View/Open None
radoňová_2017_op.docx 24.83Kb Unknown View/Open None
radoňová_2017_vp.docx 30.25Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account