[NEOBHÁJENO] Začlenění arteterapeutických technik do vzdělávání dětí s poruchami chování
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Lukešová, Michaela
|
|
dc.contributor.author |
Kráĺová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:41Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:41Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40113
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na začlenění arteterapeutických technik do vzdělávání žáků s poruchami chování ve školách a školních družinách. Teoretická část je věnována charakteristice kompetenci sociálního pedagoga, seznamuje s jednotlivými poruchami chování a edukaci žáků a představuje arteterapii jako jednu z možných metod práce s takovým žákem. Praktická část popisuje působení arteterapie na žáka s poruchami chování a průběh jednotlivých setkání |
|
dc.format |
61 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagog
|
cs |
dc.subject |
poruchy chování
|
cs |
dc.subject |
ADHD
|
cs |
dc.subject |
arteterapie
|
cs |
dc.subject |
social pedagogic
|
en |
dc.subject |
social pedagogue
|
en |
dc.subject |
behavioral disorders
|
en |
dc.subject |
ADHD
|
en |
dc.subject |
art therapy
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Začlenění arteterapeutických technik do vzdělávání dětí s poruchami chování |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Art Therapy Techniques Incorporated in Education for Children with Behavioral Disorders |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Skarupská, Helena |
|
dc.date.accepted |
2017-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on the incorporation of arteterapeutical techniques into the teaching of pupils with behavioral disorders in schools and school complexes. The theoretical part is devoted to the characteristics of the competence of the social pedagogue, it introduces the individual behavioral disorders and the education of pupils and represents art therapy as one of the possible methods of working with such a pupil. The practical part describes the practice of artetherapy on the pupil with behavioral disorders and the course of individual meetings. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45631
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2017-04-26 |
|
local.subject |
problémové děti
|
cs |
local.subject |
problem children
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account